Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Beter, die gewijzigde versie, vind ik. Ik ben het met Secreet eens wat betreft de herhaling van "Ga dan". Volgens mij is één keer genoeg, want die twee woorden weergalmen sowieso al door de rest van het gedicht.
"Liefje", daar heb ik wat moeite mee. Krijg ik een beetje jeuk van. Als jij het zo echt voelde: akkoord, dan heb ik dit niet gezegd. Maar ik vind het juist een beetje een kromme combinatie met het dwingende van het gedicht, met sfeerbepalers als "donkere engelen". Mijn suggestie voor het slot: Lief laat los Rust zacht Maar het is helemaal jouw gedicht. Mooi gevonden, die kasteeltuin, donkere engelen en lauwe wind!
|
![]() |
hmm..ja, zo heb ik 't nooit bekeken, ben geneigd langere zinnen te maken. Vind die nieuwe versie ook wel wat hebben!
En over die laatste strofe en de herhaling..die wil ik toch houden...misschien pas ik t nog wel keertje aan maar het geeft mijn gevoel goed weer, naar mijn idee...er gaat namelijk veel tijd overheen (tussen de strofes).en het hoort krom over te komen , ik wilde eerst dat ze zou vechten, maar later dat ze los kwam van haar lijden,naja iig....ik zal het iig anders moeten verwoorden misschien zodat t wat duidelijker wordt..heel erg bedankt, voor jullie reacties...heb er ( zoals ik al eerder zei) echt veel aan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het heet niet voor niets feedback; het moet je ondersteunen, niet neersabelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Geen zin meer om je eigen te vervelen kom dan snel !!! marc2 | 8 | 04-10-2006 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Als je toch moet gaan. Verwijderd | 4 | 20-09-2005 09:13 | |
Verhalen & Gedichten |
je moet van mij zijn swiet_mädchen | 2 | 10-09-2004 22:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Ik ben al 18 en weet nog niet eens cker wat ik moet gaan doen... Gilay | 7 | 23-04-2003 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Je moet gaan Janicha | 1 | 03-07-2002 12:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik moet je laten gaan Verwijderd | 12 | 03-01-2002 13:00 |