![]() |
|
Verwijderd
|
normaal voor schooldagen (alsik volgende dag dus om 7:00 op moet) ga ik tussen 22:30 en 23:30 slapen (soms iets later ofsow)
in het weekend verschillend.. soms om 22:00 al.. soms om 1:30 ofsow.. ligt eraan.. afgelope week wassik beswel brak en sliep ik ongeveer om 20:00 al ofsow ![]() |
![]() |
|
hmz doordeweex meestal al vroeg, om half 10- 10 uur, en dan de volgende ochtend half 8 eruit, en in t weekend ligt eraan...als k nix ga doen meestal al 11 uur ofsow maar als k uit ga 2 uur ofsoow, oowk nie zoow laat...hmz nou ik t zo bekijk slaap ik wel heel errug veel eigluk hihi
![]()
|
doordeweeks meestal rond half 11 (ik moet elke dag om half 8 op)
Ik slaap pas tussen een uur of 12 en 2 a 3uur, het verschilt nogal meestal aan het einden van de week slaap ik sneller omdat ik dan echt moe ben. In het weekend ga ik altijd rond een uur of 1/2 naar bed, ligt eraan of ik uit ben geweest, als ik uitga ga ik rond 5 uur naar bed. Ik slaap meestal sneller omdat ik dan gewerkt heb en als ik uit ben geweest slaap ik ook wel snel maar slaap dan slecht en word veel wakker tussendoor. Ik ben niet echt van plan mn slaapschema aan te passen want ik kan dr verder ook niet veel aandoen, weekends werk ik ('s avonds) en doordeweeks heb ik altijd een bepaalt schema dak aanhou, 21.30 Jackass kijken-22.00 douchen-22.20 huiswerk maken-22.30 naar bed
|
doordeweeks rond een uur of 12 naar bed. dan slaap ik meestal nog lang niet maar ja... rond half 2 wel ofzo en om half 7 op en 2 dagen om half 8
weekend; wanneer ik zin heb. meestal vrijdag rond een uur of 12 en zaterdag als ik uitga een uur of 5 en als ik niet uit ga gewoon heel saai om 11 uur ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Doordeweeks probeer ik om 23.00 uur in bed te liggen, lukt haast nooit.. ik slaap dan meestal om een uur of 2/3.. (lichtelijk slaapprobleem..) In't weekend, als ik niet uitga/moe ben/vroeg op moet staan, iets van 1/2 uur, als ik wel uitga, hangt het er weer vanaf waar, en waar ik slaap.. Soms slaap ik helemaal niet.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Door de week ligt 't eraan hoe laat ik moet beginnen. Als ik 't eerste uur moet beginnen ga ik meestal 10 uur/kwart voor 10 slapen. Ben ik 't eerste uur vrij dan ga ik ongeveer tussen 10 en half 11 slapen.
In het weekend scheelt 't ook nog al eens. Ligt er aan of ik uit ga of niet. Als ik niet uit ga ik 't meestal half 12 ofzo en als ik wel uit ga tussen 2 uur en 4 uur. |
![]() |
|
Als ik de dag erna naar school ga, slaap ik die nacht rond 1 uur. En dan word ik gewekt om 7.30 of 8.15 uur.
In het weekend verschilt het nogal. Dan begin ik meestal met slapen tussen 1 en 4 uur. En dan sta ik de dag erna ongeveer ergens tussen 11.30 en 15.00 uur op. En nee, ik ben niet van plan deze tijden te veranderen. |
![]() |
|
meestal ga ik half 11/ 11 uur naar bed gewoon door de weeks, dan moet ik om 7 uur opstaan.
in het weekend (als je niet uitgaat) meestal rond 12 uur ofzo. maar door de weeks ga ik soms ook wel is om 9 uur naar bed.. ![]() ![]() ciao
|
Verwijderd
|
en ik ben het niet van plan te veranderen, ik vind 00:00 precies goed...want als ik 6:30 op moet ofzo heb ik toch minstens 6 uur geslapen... maar soms heb ik om 22:30 al de behoefte aan slaap, mar ik kan dat niet goed, dan al slapen...ik ben ook echt een avond/nachtmens, absoluut geen ochtend/vroege middag mens, dus daar zal het ook wel aan liggen
|
![]() |
|
![]() |
Als ik de volgende dag school heb is mijn streven tussen 22.00u en 22.30u. Een beetje vroeg misschien, maar ik heb mijn nachtrust hard nodig!
Dan sta ik (als ik het eerste uur les heb) 6.30u op. Ook wel vroeg, maar anders red ik het niet. In het weekend ga ik wat later naar bed en sta ook wat later op, maar dat ik vaak heel wisselend.
|
![]() |
Doordeweeks ga ik om een uur of 1 slapen, en sta ik om half 7 ongeveer op om te gaan werken (stage).
In het weekend wil het nog wel eens schelen, maar meestal zoiets: Vr. op Za.: half 4 op mn bed - 12 uur eruit (om te gaan voetballen 's middags, wil nog wel eens zwaar zijn na zo'n avond in het cafe ![]() Za. - Zo: half 7 op mn bed ('s nachts natuurlijk, omdat ik zaterdags ga stappen) - half 3 's middags (ongeveer) eruit. Ik slaap dus niet al te veel, maar dat gaat nog goed tot nu toe en overdag ben ik gewoon (normaal gesproken) fit. Het scheelt gewoon per persoon hoe veel/lang je moet slapen voordat je je fit voelt. Dit kun je zelf het beste aanvoelen, dus je moet je niet gaan aanpassen ofzo aan iemand anders zijn/haar slaapgewoontes. |
![]() |
|
![]() |
doordeweeks probeer ik altijd om rond 22 uur naar bed te gaan maar dat lukt me nooit, dus dat word meestal na 23 uur, vaak 24 uur. en in t weekend, vrijdag meestal tussen 23 en 2 uur en op zaterdag ga ik altijd uit dus dat is tussen 2 uur en 8 uur
![]() doordeweeks sta ik om kwart voor 7 op en in t weekend gewoon als ik wakker word. |
![]() |
|
ligt eraan of er wat leuks op tv is. Doordeweeks als ik moe ben probeer ik om half 11 in bed te liggen maar meestal wordt ik wakker gebeld door mn vriend dus dan heb ik twee uur geslapen , lig ik weer een uur te kletsen en dan nog een uur wachten tot ik eindelijk weer in slaap val omdat ik klaarwakker ben .ik ga er meestal half 7 weer uit. in het weekend is het heel verschillend als ik uit ga is t veel later dan als ik gewoon thuis blijf als ik thuis blijf is t meestal een uurtje of 1 , bij uitgaan ligt het eraan hoe gezellig t is zodat ik dan later thuis ben
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ted & de avonturen van Tim olliepop | 1 | 03-04-2007 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Annelot rare kwast | 8 | 15-11-2006 11:34 | |
Verhalen & Gedichten |
De glimlach I C U | 16 | 30-05-2005 19:25 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Australische Griep Type | 3 | 09-10-2002 22:26 |