Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
melk, om op te warmen, als ik dat in een pannetje doe kookt het bijna altijd over... en dan chocolademelk of pap ervan maken
en boterhammen met gebraden gehakt-plakjes en kaas, en dan de kaas laten smelten hoe dan ook kaas, trouwens, dat is gesmolten veel lekkerder stroopwafels vanillevla, en dan over de appeltaart gieten, hmm en saus |
![]() |
|
Haha, ik moest eens een koffieautomaat bijvullen in een ziekenhuis voor een of ander vertiefde vakantiejob... Staat daar zo'n magnetron.. En op een gegeven moment gaat het een beetje stinken.. Wat erin zat, een saucijzenbroodje ofzo was op 5 minuten gezet, en 't moest nog 3 minuten ofzo..
Hehehe, helemaal zwart en stinken en de rest van het ziekenhuis ging ernaar ruiken.. En toen waren er vijf mensen bezig om aan iemand die daar werkte uit te leggen dat zo'n ding er maar heel eventjes in hoeft.. "Ja, maar thuis zet ik'm ook altijd op vijf minuten, en dat gaat altijd goed." Dus, vergis je niet tevee in wat een oven is, en wat een magnetron is.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 |