Advertentie | |
|
![]() |
|
Een aardige opmerking haalt denk ik wel het beste in me naar boven, en een goed boek...
Muziek geloof ik niet echt, dat doet veel met me, maar het beste in me naar boven halen geloof ik niet ![]() Internetten haalt ook het beste in me naar boven, geloof ik ![]()
|
hmmm, muziek blijkt voor meer mensen goed te werken... ik heb ooit op een ander forum eens een topic gehad over de helende werking van muziek, daar kwamen hele cverrassende dingen uit..
ontopic: ik wordt ook altijd vrolijk als ik wind mee heb op de fiets en lekker snel kan sjeezen, lekker door de wind, in het zonnetje... heerlijk
|
- een echt gemeend complimentje
- een goed cijfer voor iets waar ik dus ook echt hard voor heb gewerkt - mijn vriend, als hij alleen al hier is, is het goed... - muziek - als mensen laten blijken dat ze om me geven (zie evt. topic van goede herinneringen oid) xxxx
|
Verwijderd
|
- wanneer mensen me laten merken dat ze trots op me zijn, dat ze blij met me zijn of gewoon even iets zeggen wat me raakt.
- Mn waldhoorn. muziek maken is heerlijk -mn vriend. een knuffel, aanraking of gesprek doet wonderen. - maar een gezellige middag met vrienden/vriendinnen waar we alleen maar lo lhebben, maar bijv. ook leuke gesprekken hebben doet oook veel goeds. |
![]() |
|
Iedere woensdagavond als ik orkest heb en de hele avond muziek maak, verliefd zijn, mooie boeken en gedichten, gezellige mensen om me heen, iemand anders (
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vrolijk kan ik alleen zijn als mijn gevoel op dat moment zo doet...en dat kan echt op rare momenten zijn, als het even niet goed gaat met iets ofzo, dan kan ik nog vrolijk zijn (andersom ook trouwens).
Ik kan wel een beetje blij worden van sommige dingen of gebeurtenissen. Complimentjes bijvoorbeeld, ben ik best gevoelig voor. Goede cijfers ook ![]() Dat soort dingen. |
![]() |
|
Lieve opmerkingen zijn altijd welkom natuurlijk. Verder kan ik blij worden als ik mensen verliefd zie. Of als de wolken in de ochtend nog een beetje roze zijn. Als ik opsta voor oudere mensen in de bus, en ze mij hartelijk danken. Als ik complimenten krijg voor hetgeen waar ik hard voor gewerkt heb. (cijfers)
En niet te vergeten, als ik bij mijn vriend in de armen lig. ![]() |
![]() |
|
Jeej, hier zijn al zoveel topics over geweest....
-leuke dingen doen met vrienden -als alles lekker gaat (zwemmen, school) goede cijfers horen hierbij, tijden verbeteren met zwemmen... -knuffel -gewoon tijd voor mezelf (lekker lezen of forummen) -warme douche na een lange dag of gewoon ff zomaar ![]() -complimenten -muziek -strand word ik heel rustig van (ik moet gauw weer naar Wen! ![]()
|
* Goeie muziek luisteren
* Een dag zonder stomme dingen * Geld uitgeven ![]() * Een geweldig goed boek "ontdekken" die ik nog niet gelezen had ![]() * Geen school (kan ik ECHT van genieten) of geen toetsen opkrijgen zodat je vrij bent om te doen wat je wilt * Iets kopen via internet, met smart wachten en als het bezorgd is het pakketje openmaken ![]() ![]() * Een filmavond met vriendinnen * Met mijn diertjes knuffelen * Het vooruitzicht op iets leuks, bijvoorbeeld een leuk feest. * DVD/video kijken van iets grappigs: Tom Green of Purno oid ![]()
Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 16:39. |
![]() |
|
dat kan altijd iets anders zijn...maar meestal is het een reeks van kleine dingetjes: een compliment van iemand, een goed cijfer, of wanneer iets eindelijk gelukt is waar ik heel lang aan gewerkt heb of veel energie in gestoken heb
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het verhaal van de hulpsinterklaas en de witte Tim Verwijderd | 4 | 22-12-2006 23:10 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 |