Advertentie | |
|
![]() |
|
vinger ervanafhalen voor je hijst...
dit doet me ergens aan herinneren: de eerste keer dat ik een waterpijp gebruikte /blaasde/ ik in de waterpijp. Het water spoot door de hele joint heen ![]() (we hebben de joint niet meer kunnen oproken ![]()
||
Citaat:
[OFF: whuahuahahahaha... sorry, heel lullig natuurlijk, maar toch wel beetje grappig... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en sorry Daster, ben hier beetje nieuw opt forum, en kzal niet meer lachen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De bong tegen je mond aanzetten, gaatje dichthouden, wiet/hasj/whatever in de fik steken en tegelijkertijd zuigen, je ziet dat de bong gevuld wordt met rook, op je eigen moment het gaatje loslaten en je krijgt alle rook in je.
Ik weet bijna wel zeker dat je gaat hoesten als je de eerste keer een beste hijs inhaleerd. ![]() Verder nooit blazen in de bong, dan is je drugs doorweekt.
|
Verwijderd
|
bij ons is t de kickhole, maar ik rook alleen blows. maar ik geniet zeker wel af en toe van een waterpijp
![]() ![]() een vriend van me zette een keer de waterpijp aan ze mond (onder de paddo's was dat ook) en hij moest ineenkeer lachen en hij blief toen ook alles door de kamer ![]() maar ik hoop dat je vraag bij de boven staande reply's al beantworod is anders snap ik t ook niet meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
je moet et natuurlijk wel brokkelen hè
als je je wiet een beetje goed gebrokkeld hebt brandt het best, niet lang, maar genoeg voor een dikke hijs ![]() en elke hijs idd je aansteker erbij houden behalve als je gewoon een joint gebruikt, dan steek je die joint aan en klaar... omgebouwde 1.5 literflessen werken ook prima ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wie kan me helpen met me bong TheCoon | 18 | 11-05-2010 22:56 | |
Drugs & Alcohol |
waterpijp/bong maken gewoonmax | 14 | 24-08-2007 17:52 | |
Muziek |
[29-12] Vsnares vs. Bong-Ra in Tivoli Verwijderd | 36 | 01-01-2007 08:36 | |
Drugs & Alcohol |