Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ook. Ik ga de boel binnenkort wel eens helemaal omgooien; het gedicht zit gewoon niet lekker in elkaar.
|
Het zit inderdaad niet helemaal goed in elkaar; het loopt niet echt vloeiend, het is niet echt pakkend. Je woordgebruik vind ik wederom goed, en de eerste strofe en de slotzin spreken mij ook erg aan, maar ik vind het stuk daartussen niet zo goed, nl. dit stuk:
en ik heb geen ellebogen, dus ik kom niet verder. En nu zoek ik een rij, Ik vind in deze laatste zin (En nu zoek ik een rij,) de herhaling van 'rij' niet zo mooi; komt in de tweede regel vd tweede strofe ook al voor. Verder vind ik de twee bovenste regels ook niet helemaal lekker lopen, ik zou er eerder van maken: en heb geen ellebogen, dus kom ik niet verder. Misschien ook niet helemaal geweldig ![]() ![]()
|
![]() |
Jouw reactie bevestigt het wel; ik ben overtuigd. Print de boel nu uit en ga herschrijven. Wordt vervolgd
![]() Overigens erg bedankt voor je opbouwende kritiek, want nu weet ik aan welke punten ik kan sleutelen. Het helpt een stuk als je doelgericht kunt herschrijven, anders komt het van alle kanten op je af. Echt bedankt! Jullie helpen me erg goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het dak op Verwijderd | 9 | 26-01-2006 19:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Fantasyverhaal] De Proef van Vijf - Akuñar's Reis Een Tweeling | 74 | 17-09-2004 21:35 |