![]() |
||
Citaat:
![]() als reactie op de bovenstaande bericht: helemaal mee eens. Maar dat zou je toch eigenlijk over vrijwel alle topics hier kunnen zeggen? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een Japanse studente bij mij op school (ik studeer Japans) kan dat, heeft ze van haar moeder geleerd. Ze legt dan haar handen ergens neer (bv op je schouder als het daar pijn doet) en ja, ze masseert niet echt, maar zo voelt het wel, 't wordt dan vrij warm. Je kan het ook voor andere dingen gebruiken, niet alleen lichamelijke pijnen maar ook psychische problemen (omdat het zo ontspannend werkt).
'k Heb er zelf niet echt ervaring mee, alleen gevoeld hoe warm het wordt (ze deed het op m'n pols), en ja, dat voelt wel fijn. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je ligt, en iemand je rug op bepaalde plaatsen zo aanraakt, het heel fijn voelt. Die site die grl geeft is wel duidelijk ![]() (Overigens kan in principe iedereen de makkelijke dingen, zoals schouders of nek, dat deed ik vroeger ook zo bij m'n vader als hij last van z'n nek had; m'n hand daar goed ophouden en het heel warm maken daardoor. Probeer maar eens bij iemand.) |
![]() |
||
Citaat:
Is dat niet reiki? Als je je handen erop legt en het wordt warm, dan geef je "gewoon" energie over, en dat is eerder reiki dan shiatsu Shiatsu is volgens mij gewoon dat er bepaalde punten worden ingedrukt en gemasseerd waar het vast zit....en dat doet PIJNNNN...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
NL betoog; Alternatieve geneeswijzen S.Einstein | 4 | 11-04-2008 00:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
iets vaags met me longen jeuni | 51 | 13-11-2006 18:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Seksualiteit |
hoe krijg ik iemand subtiel supergeil ne onozele zot | 44 | 21-06-2003 12:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Homeopathie/Alternatieve geneeswijzen vs Geneeskunde. rodina | 16 | 12-03-2003 18:20 | |
Psychologie |
Jezelf een veilig gevoel geven Steleto | 21 | 27-02-2003 13:27 |