Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nee okee ik consumeer ook maar lang niet zoveel als jongeren uit de randstad denk ik gelukkig woon ik op het rustige platteland daar is uiterlijk, kleding en kapsel niet onze eerste levensbehoefte ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
slechts enkele mensen als Stalin wist de kloof tussen leven en dood te overbruggen net als Marx, Hitler, Jezus christus en andere grootheden in de mensengeschiedenis die leven na hun dood nog steeds in onze harten, maar u bent wellicht over 100 jaar vergeten......... ..want in zijn hart leeft jezus niet door....... Dus óf je spreekt jezelf gewoon gruwelijk tegen, óf je bent een gelovige maar wil dat zelf nog niet aanvaarden ![]()
||
Citaat:
Maar waarom ben je lovend over Jezus als je niet eens gelooft dat hij bestaan heeft? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(Waarom reageer ik hier nog op? Het is overduidelijk dat hij ons gewoon zit te jennen) |
![]() |
||
Citaat:
En het enige wat groot aan die vent is, is z'n snor. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Racist mag in België niet meer stemmen Gatara | 128 | 12-09-2004 22:39 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 | |
De Nederlandse Antillen Verwijderd | 60 | 11-08-2003 20:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 |