Advertentie | |
|
![]() |
|
het is niet zo specifiek bij mij dat ik de link leg tussen een muziekstijl en een seizoen.. Maar ik heb wel periodes ja alleen zonder die logica, en sommige zijn heel lang andere heel kort... mijn laatste periodes zijn beetje emocoreachtig, khad laatst ook een happy hardcore tijdje, een 70/80's tijdje, en soms dan ist weer even helemaal ska'erig enzo.. gewoon om en om ofzo
|
ik agree met roxy. zo is het bij eigenlijk ook, alleen luister ik in een bepaald seizoen gewoon ook vaker naar een bepaalde band. maar soms heb ik bijvoorbeeld een paar weken dat ik heel veel naar blur en oasis luister, en daarna een tijdje naar aphex twin en kraftwerk. zoiets.
||
Citaat:
Al draai ik af en toe stiekem een gothic/doom metal cdtje in de winter.
|
in de herfst en winter meer depressieve/duistere dingen
in de zomer en lente meer vrolijke dingen het is ook mood-afhankelijk en tijdstip van de dag afhankelijk(sochtends smiddags savonds andere muziek wejewel) maar zeker wel significant verschil in draaien qua seizoenen ja
|
Verwijderd
|
In de zomer luister ik misschien ietsje meer vrolijke muziek dan in de winter ja. Donker, regen, dat vraagt om rustige/mooie/depri muziek.
Maar meestal ligt het niet zozeer aan het weer, meer aan hoe het met me gaat die periode, wat er is gebeurd, waar ik me mee kan identificeren, naar welke concerten ik ga, etc. |
![]() |
||
Citaat:
|
nu is het power metal..daarvoor was het folkmetal...black metal....heavy metal...dan heb ik weer een periode ouwe rock..deep purple enzo.....en dan nog oudere rock...golden earring.....en dan weer goth....doom...weetikveel wat allemaal niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ligt wel een klein beetje aan het jaargetijde, in de zomer is het meer reggae en andere vrolijke muziek, en in de winter meer donkere en sombere muziek..
Maar ik heb meer periodes waarin ik een bepaald soort muziek of band heel erg veel luister, en daarna wisselt dat met wat anders.. en dat is niet zo seizoensafhankelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik draai geen muziek in bepaalde periodes met bepaalde stemmingen ofzo.. hoewel bright eyes cds erg geschikt zijn voor de herfst en junior senior is erg geschikt voor de zomer. dac ook. maar bijv the shins (nerdpop) en bloodbrothers daar word ik vrolijk van terwijl het niet vrolijk is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
wanneer verslaafd? willow1 | 16 | 19-05-2005 14:33 |