Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bij mij op school->drugscontroles,maar daar kunnen ze niet ver mee gaan na't schijnt
|
Krantenbericht:
De politie heeft woensdgmiddag bij een inval in een flatwoning aan de Caenstraat in Doetinchem vierhonderd gram wiet en enkele grammen hasj in beslag genomen. Daarnaast trof de politie er meer dan duizend euro aan contanten aan. De politie gaat er vanuit dat vanuit de flat softdrugs werd gedeald. Klachten uit de buurt over geluidsoverlast waren aanleiding om in te grij- pen. Behalve softdrugs en geld troffen de agenten twee niet van echt te onderscheiden pistolen aan. Tijdens de huiszoe- king verschenen de 39-jarige Doetinchemse hoofdbewoner met 22-jarige Doetinchemse in de woning. Ze zijn gearres- teerd. Alleen de man zit nog vast. Gisteren arresteerde de poli- tie nog een dertigjarige Doetinchemse op verdenking van me- deplichtigheid. Zij mocht na verhoor weer naar huis. Uitgerekend de huisdealer waar ik altijd ging halen!! ![]() Het spul hebben ze trouwens verbrand, ja...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De cocaïne was bestemd voor de afvaloven, klaar om vernietigd te worden. De politie heeft de drugs in beslag genomen en vervolgens voor vernietiging weer naar de oven gestuurd. Justitie liet niet weten of de mannen vaker partijen drugs hadden ontvreemd bij de afvaloven. Ook het Afval Energie Bedrijf (AEB), eigendom van de gemeente Amsterdam, houdt de kaken stijf op elkaar
daar dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In belgië kan wettelijk gezien niemand je verplachten om je te laten fouierknekj (dat woord dus) enkel een flik in dienst...(denket toch...wattek zeker weet is dat leerkrachten enzu je niet kunne verplichte) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
tenzij ze preventief mogen fouilleren, (hier in het centrum ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Italië's kristalnachten:de raszuivering is begonnen... matucana | 180 | 08-06-2008 21:23 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[GS] Leefsituatie rond februaristaking 1941. Missy | 8 | 12-02-2007 19:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blix: Irak slechter af dan onder Saddam LaResistance | 104 | 21-04-2004 00:49 | |
Vrije tijd |
ME = geweldadig EmilioFCG | 31 | 27-09-2003 19:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welke religieuze feiten gebruiken Moslims om van Jeruzalem hun hoofdstad te maken? Sweet_Hadar | 88 | 14-09-2003 09:20 |