Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Bekijk resultaten poll: Ga jij soms gaan eten in grote, ongezellige commerciele restaurants?
Ja, Lekker en goedkoop! 17 58.62%
BWEUK 7 24.14%
Als ik moet van mijn vrouw/man 5 17.24%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 11:02
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Al eeuwen vraag ik mij af... wie gaat er nu gaan eten in zeg nu... ikea, Makro of andere grootwarenhuizen - restaurants ...

hier dus de vraag, waarom, wie? hoe? waarom? en ... is da lekker? zit namelijk in de branche...

Greets Ozark Henry
Oud 28-11-2003, 12:06
PV
PV is offline
als ik moet van m'n ouders, dwz ze zeggen: laten we even bij de Hema wat gaan drinken. Ze hebben niet echt veel keuze maar het is meestal wel lekker.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 12:11
Verwijderd
Ik heb laatst bij de Ikea gegeten en ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg lekker vond.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 12:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik eet zo af en toe wat bij HEMA, V&D of IKEA en ik vind dat je dr best goed kan eten. Je moet er geen wonderen van verwachten maar het is best lekker en goedkoop natuurlijk.
Oud 28-11-2003, 13:31
Miracle
Miracle is offline
Vroeger ging ik altijd met m'n moeder naar de Hema of V&D als we iets wilden drinken in de stad. Bij de ikea gaan we nu ook wel vaak iets drinken, gewoon om ff uit te rusten en te kletsen. Niet omdat het nou lekker is ofzo.
Makro vind ik echt niks
Oud 28-11-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 28-11-2003 @ 13:35:
V&D heeft heerlijke broodjes
Inderdaad: daar ga ik eigenlijk altijd eten als ik met een vriendin aan het winkelen ben. Soms ook de Bijenkorf, maar dat is wel wat duurder. Meestal eten we niet uigebreid: gewoon een broodje en wat drinken. Verder eigenlijk nooit
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 09:55
Hellup
Hellup is offline
af en toe wil ik wel eens lekker gaan eten bij V&D in utrecht,daar heb je van die lekkere broodjes, fruit en andere dingen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 15:44
Nuck
Nuck is offline
Af en toe een broodje met zo'n superlekker sapje bij de V&D en soms lunchen bij de Bijenkorf.
Oud 29-11-2003, 17:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wie zegt dat zoiets ongezellig is? ik vind je stelling niet echt goed geformuleerd. die poll vul ik dus ook niet in.

ik vind het trouwens wel lekker eten. vooral de V&D vind ik prima. soms hebben ze alleen wel weinig. ze vullen dat altijd zo vreemd aan.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 18:01
Qamra
Qamra is offline
Ja, soms lekker, maar duur..

Dat wil ik invullen eigenlijk

Bij de Ikea ga ik wel eens met mijn ouders eten, gewoon koffie met gebak (die platte "taarten" met bleke chocola en puisten. Ow wat zijn die zaaaaaaaaaaaalig). En soms haal ik een broodje kruidenkaas bij de V&D tijdens het winkelen. Maar dat is errug duur.
Oud 30-11-2003, 10:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Lekker en goedkoop? Niet dus

Ik zweer bij La Place van de V&D maar dat is zooo duur..
Ik stem dus niet, en ik vind het trouwens ook een beetje dom dat hier een poll bij goed, maarja.

V&D dus
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 10:53
miro
miro is offline
Ja hoor.

Waarom? Omdat je na een hele dag rondsjouwen in de winkel wel ns zin hebt om ergens te gaan zitten en iets te eten. En waar kan dat dan t beste dan in de winkel zelf? Dan heb ik t natuurlijk vooral over V&D (hmm kruidenkaas) Bijenkorf, Ikea ed.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 10:53
Verwijderd
Ja, waarom niet? De grote warenhuizen zorgen goed voor hun klanten, dus ik heb er totaal geen probleem mee daar te eten. 's Avonds vind ik het wat minder, maar overdag als lunch is het echt prima, vooral als je aan het winkelen bent.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 11:42
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Als het zo uitkomt is het best te doen hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 16:07
Dory
Dory is offline
Ik vind het toch niet erg gezellig en daarbij ook nog redelijk duur. Dan haal ik liever of even snel iets bij de snackbar of Bakker Bart of ik ga echt uiteten.
Oud 30-11-2003, 18:06
saartjeh
saartjeh is offline
mm, ik eet alleen daar waar t leuk uitziet enzow, naja kijk als je erge honger hebt er dr is nix beters in de buurt... maar kzou t nie opzoeken
Oud 30-11-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 29-11-2003 @ 16:44:
Af en toe een broodje met zo'n superlekker sapje bij de V&D en soms lunchen bij de Bijenkorf.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:46
Lionheart
Als ik met familie wegben oid
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:51
A*
A* is offline
Ik stemde op Ja, Lekker en goedkoop. Maar. Ik vind meer dat het moet zijn 'Ja waarom niet?', want zoals Wishfuldreaming al zei: Het is helemaal niet zo goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 17:20
sorry
sorry is offline
moet je bij de IKEA dan ook zelf je eten in elkaar timmeren?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 22:26
Verwijderd
Het is meestal toch wel erg onder de maat. Niet vervelend bedoeld maar het warme eten is meestal niet te eten (ok bij de bijenkorf weer wel) de broodjes zijn meestal erg lekker. Bij de v&d wat broodjes en vers sap halen doe ik eigenlijk iedere week wel 1x , voordeel van de v&d is dat je meestal erg goed uitzicht hebt in de restaurants
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 09:26
Jamezy
Jamezy is offline
Citaat:
miro schreef op 30-11-2003 @ 11:53:
Ja hoor.

Waarom? Omdat je na een hele dag rondsjouwen in de winkel wel ns zin hebt om ergens te gaan zitten en iets te eten. En waar kan dat dan t beste dan in de winkel zelf? Dan heb ik t natuurlijk vooral over V&D (hmm kruidenkaas) Bijenkorf, Ikea ed.
Maar volgens mij zijn de afhaalbroodjes toch echt groter
Oud 03-12-2003, 19:18
freakje
freakje is offline
Ikea -> lekkere pasta (vegetarisch met paprika en tomaten)
Makro -> lekkere vol-au-vent
Alma (wel niet gebonden aan warenhuis, maar ook groot commercieel studentenrestaurant) -> lekkere broodjes
Oud 04-12-2003, 08:12
checko
checko is offline
ik heb het nog nooit geprobeerd...
ik kom ook nooit in winkels als de ikea en de makro....
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 13:28
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 28-11-2003 @ 13:35:
V&D heeft heerlijke broodjes
En niet alleen broodjes Soep, salades, vers geperst sinaasappel/banaansap. Yammm!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2003, 13:49
Liss
Liss is offline
Laatst een keer bij Ikea toen we voor een kast gingen kijken, was best lekker. En meestal bij V&D of de Hema tijdens een dag winkelen ofzo, de verse sap bij V&D is altijd wel lekker
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 22:02
Girl87
Girl87 is offline
Ik ga er wel eens wat drinken, of iets kleins zoals gebak eten. Maar niet echt uit eten, dat doe ik toch liever in een gezellig klein restaurantje...(bovendien zijn die warenhuizen zo goedkoop nog niet )

Oh, Ikea is een uitzondering, daar is het eten wel heel lekker!
Reageren

Regels voor berichten