|
|
Bekijk resultaten poll: Ga jij soms gaan eten in grote, ongezellige commerciele restaurants? | |||
Ja, Lekker en goedkoop! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 58.62% |
BWEUK |
7 | 24.14% |
Als ik moet van mijn vrouw/man |
5 | 17.24% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, soms lekker, maar duur..
Dat wil ik invullen eigenlijk ![]() Bij de Ikea ga ik wel eens met mijn ouders eten, gewoon koffie met gebak (die platte "taarten" met bleke chocola en puisten. Ow wat zijn die zaaaaaaaaaaaalig). En soms haal ik een broodje kruidenkaas bij de V&D tijdens het winkelen. Maar dat is errug duur.
|
Verwijderd
|
Het is meestal toch wel erg onder de maat. Niet vervelend bedoeld maar het warme eten is meestal niet te eten (ok bij de bijenkorf weer wel) de broodjes zijn meestal erg lekker. Bij de v&d wat broodjes en vers sap halen doe ik eigenlijk iedere week wel 1x , voordeel van de v&d is dat je meestal erg goed uitzicht hebt in de restaurants
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ikea -> lekkere pasta (vegetarisch met paprika en tomaten)
Makro -> lekkere vol-au-vent Alma (wel niet gebonden aan warenhuis, maar ook groot commercieel studentenrestaurant) -> lekkere broodjes
|
Ik ga er wel eens wat drinken, of iets kleins zoals gebak eten. Maar niet echt uit eten, dat doe ik toch liever in een gezellig klein restaurantje...(bovendien zijn die warenhuizen zo goedkoop nog niet
![]() Oh, Ikea is een uitzondering, daar is het eten wel heel lekker!
|
![]() |
|
|