Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze VS geeft nu al aan dat er niets van zelfbeschikking komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je tegen verzets strijders demonstreert, dan kies je dus de kant van de bezetter ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Gauloises schreef op 13-12-2003 @ 03:18:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat, bij bush heeft het ook gewerkt, ik heb iets van hem geleerd. ![]() Ik zie het niet als terreur maar als verzet tegen de bezetter, alhoewel ik me wel realiseer dat de meeste mensen in Irak de amerikanen ook liever weer kwijt willen voordat ze het hele land overnemen voor hun belangen. |
![]() |
|
Het is leuk om te zien dat Irakezen hun vrijheid van meningsuiting gebruiken! Ook leuk is om te zien dat de Islam in het nieuws komt voor haar vredelievende ideeen, werd tijd!
Ik hoop dat de hoeveel heid buitelandse soldaten in Irak gevestigd snel kan afnemen en dat de orde steeds meer gehandhaafd kan worden door het Iraakse politieapparaat. Ik hoop alleen dat de VS genoegen neemt met een Democratie in Irak die haar grondvesten heeft in de Islamitische normen en waarden (net als de Nederlandse politieke waarden en normen uit het Christendom komen). |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Gauloises schreef op 13-12-2003 @ 14:44:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Wel ![]() Citaat:
Ze hebben geen toestemming gegeven. Dat komt in de praktijk neer als iemand iets verbieden.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is niet hetzelfde, maar in de praktijk komt t op hetzelfde neer. ALs ik je geen toestemming geef om mijn kamer binnen te komen is de praktijk hetzelfde als wanneer ik je verbied mijn kamer binnen te komen. Waar het verschil m dan vervolgens echter in zit is de mogelijke sancties die erop volgen als je WEL mijn kamer binnenkomt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jawel, ze hebben de VN genegeerd, ze hadden geen toestemming om aan te vallen, en dat betekend dat het niet mag. En je hebt gelijk, niemand kan zo'n machtig land dat misbruik van zn macht wil maken stoppen, en daarom kon de VS de VN gewoon negeren omdat de VN de VS niets kon maken ![]() Misschien dat ome saddam wereldbedreigend was, dat hij chemische wapens zou hebben, dat hij in 45 minuten het westen zou kunnen aanvallen, etc. Het land word wel uitgebuit, maar jij ziet het nog niet in dat grote bedrijven uit de VS (ook geheel toevallig bedrijven van goede vrienden van Bush) momenteel alle olie voorzieningen veiligstellen voor zich, dat er voor miljarden geld aan bedrijven uit de VS word gegeven zodat ze zich in Irak kunnen vestigen. Zo word de concurrentie nu al uitgeschakeld, waardoor bedrijven uit de VS het grootste gedeelte van de economie in Irak in handen krijgen, en darr dik van zullen profiteren omdat Irak een zeer rijk land is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
15 feb demontratie tegen oorlog in irak! blegh! | 560 | 16-02-2003 16:24 |