![]() |
|
Regie: Tom Barman Met: Jonas Boel, Natali Broods, Annick Christiaens, Diane De Belder, Titus De Voogdt, Cedric Faes, Eric Kloeck, Sam Louwyck, Dirk Roofthooft, Matthias Schoenaerts, Frank Vercruyssen Pitch: Antwerpen, begin juni. Op een broeierige vrijdag dromen acht mensen van een ander leven. Er is wind en muziek, politie en paranoia, roddel en ruzie. Er is een verdwaalde frisbee, een dood paard en een raadselachtig fenomeen genaamd Windman, die de pijn van iedereen voelt maar zichzelf niet lijkt te kunnen helpen. 's Avonds wacht hen een feest. Bijzonderheden: Speelfilmdebuut van regisseur Tom Barman. Met muziek van Magnus. Ik ga 'm morgenavond zien. Lijkt me echt tof! Hij werd me aanbevolen door 'n Antwerpse vriendin. De soundtrack is ![]() Wie gaat 'm ook zien, of wie heeft 'm al gezien tijdens het filmfestival? Linkje naar de website
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oeh, en ik kom er nu pas achter dat die kleine van het 'jaren-80' duo, in de Spa-reclame speelt. ![]() En oeh, ik heb de soundtrack. ![]()
|
Gisteravond gezien in het filmhuis van Helmond, nadien was er een kort interview met Tom Barman die aanwezig was.
Heel naturalistisch gespeeld met overtuigende, grappige dialogen. Meerdere mensen hebben aangeven, en Barman is het er ook gedeeltelijk mee eens, dat de film te lang duurt. Maar niettemin een bevredigend en belovend debuut. Er zitten héle mooie, speelse en visuele grapjes in. Zoals de dans-scene op het feest waar de dames en de heren tegenover elkaar staan en het ontwijken van titels door de windman.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De beste film ooit haha444haha | 180 | 16-08-2007 21:26 | |
Muziek |
Magnus - The body gave you everything antigone | 18 | 03-07-2007 14:51 | |
Films, TV & Radio |
Favoriete film ooit? Poesket | 338 | 16-08-2006 16:17 | |
Films, TV & Radio |
The Village Apomes | 174 | 17-02-2005 17:53 | |
Psychologie |
Psychologisch Citaat kleinedraak | 22 | 14-02-2004 16:14 | |
Muziek |
ik zoek uitleg van de lyrics van "Bohemian Rhapsody" Tampert | 25 | 18-07-2002 12:54 |