Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ik ga daar ook zeker voor! Jullie hebben me overtuigd. (daar is blijkbaar niet veel voor nodig)
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoppa beste rendement uit de situatie ![]() ![]() [edit serieus]als je zelfs nie eens weet voor wie je moet kiezen, dan zou ik persoonlijk helemaal niet kiezen en ze beide maar laten zoals het is, want hier baseer je toch geen serieus iets op lijkt me... ![]()
Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 09:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
je gaf zelf al eigenlijk antwoord op je vraag. Je zei:
Citaat:
|
![]() |
|
beide maar niet doen he, je zoent met de ene, maar hij dumpt je weer, de ander zoen je niet, dus blijkbaar ben je ook niet verliefd genoeg, en wat heb je aan "aardig en lief"? daar zijn er zoveel van...
||
Citaat:
|
Schat, bl0ndje..
Je bent nogal tegenstrijdig bezig. Je weet volgens mij niet wat je wil. Het spijt me, maar sinds wanneer is knap zijn een vereiste? Als je hem leuk vind, waarom zou je dan geen initiatief willen nemen? Weet je wat ik denk? Je bent zelf ook zenuwachtig. Je weet zelf niet eens wat je wil. Maar dat had ik al gezegd. Figure it out. Meer kan ik niet zeggen.
||
Citaat:
![]() Als je met die ene jongen wil zoenen, dan zoen je er mee... je weet wat de consequenties kunnen zijn, dus dat zal je daarna vanzelf merken. En waarom zou je iets met iemand beginnen als je er niet helemaal achter staat? Gewoon wachten tot je een leuker iemand tegen komt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Keuzes. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
2 meisjes verliefd op me wie moet ik kiezen luukluuk99 | 15 | 25-09-2014 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil hem en drie anderennnn... Gothic | 8 | 29-12-2005 11:10 | |
Liefde & Relatie |
Wie van de twee moet ik nou kiezen??! WANHOPIG 3gg!3*4ng3rf!5t | 122 | 01-06-2005 01:43 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nu??? kimmel | 15 | 21-07-2003 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Als je liefde twijfelt voor wie ze moet kiezen? DaaF | 27 | 27-09-2002 10:05 | |
Liefde & Relatie |
wie moet ik nou kiezen? malien | 9 | 31-05-2002 18:04 |