Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik niet.
|
Verwijderd
|
Dat is in zo'n geval ook de enige oplossing. Er bestaat niet zoiets als een 'percentage van het oorspronkelijke gevoel'. Ik heb wel eens iets belachelijks gehoord van iemand die zei dat zijn gevoel niet meer 100% was en die persoon is toch doorgegaan. Het is in de liefde alles of niets, als je twijfelt kun je er net zo goed een punt achter zetten.
|
![]() |
|
![]() |
Sorry voor je. Maar als ik jouw reacties zo lees, dan denk ik dat je d'er toch niet gelukkig zou mee kunnen geworden zijn. Ook al lijkt ze nu je droommeisje, als ze zo twijfelt.. dan zal ze waarschijnlijk geen 100% voor jou gekozen hebben? En telkens er iets verkeerd gaat tussen jullie zou ze denken, hoe zou't geweest zijn met die ander? Dus nee, ik denk dat je nog ene geluk bij een ongeluk hebt gekregen.
Veel sterkte verder, want zoiets blijft natuurlijk niet makkelijk. Ma heud, je loopt echt wel een droommeisje tegen het lijf dat jouw ook de droomjongen vindt ![]() -xxx-
|
Verwijderd
|
Als zij niet weet wie ze moet kiezen denk ik dat ze sowieso geen van beiden moet kiezen want dan kennelijk geen van beiden leuk genoeg vind (sorry, klinkt wat hard voor jou).
Het is denk ik beter dat het nu uit is, want je droommeisje is het toch niet als ze zo met je gevoelens om gaat lijkt mij. Ze zal misschien heel mooi en lief en leuk zijn, maar daarbij moet ze ook respect hebben en klaar zijn voor een relatie. Haar gedrag toont dat niet.. Ik neem aan dat wanneer jij een relatie hebt met iemand je wil dat diegene voor je gaat, volledig voor jou gaat, en niet halfbakken of met twijfels toch? Dus is het uiteindelijk beter zo, ookal is het wel erg lullig ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() word in iedergeval niet makkelijk ![]()
|
Zij heeft te weinig tijd gehad om haar vorrige relatie te verwerken, jij kwam in haar leven, ze was waarschijnlijk op slag verliefd op je, maar ze gaf/geeft ook nog heel veel om haar ex-vriendje. Nu moet je bij je eigen nagaan of jij dit wel redelijk vind. Dat ze om jou geeft, maar ook heel veel om die ex-vriend.
Je kunt afwachten tot ze uiteindelijk toch naar haar ex-vriend gaat, maar je kan ook zelf het initiatief nemen, en er zelf een punt achter zetten, zij heeft tijd nodig om te beslissen, daar mag geen druk achter staan.
|
Ik zit ook in ongeveer zo'n situatie... Ik was echt veriefd op een meisje, maar toen had ze opeens een week rust nodig om over de dingen na te denken ( 'r ex enzo
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
De liefde moet natuurlijk wel van twee kanten komen, en als zij al twijfelt, dan kiest ze dus al niet automatisch voor jou, jij bent dus duidelijk niet haar droomjongen.. maar kop op, er zijn vast wel meer droommeisjes voor jou in de wereld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als mensen ouder worden, is het onderhouden van een relatie meestal dan ook meer gebaseerd op rationele overwegingen en niet op emotie. Anders zouden er nogal wat scheidingen komen.. Monogamie zit niet in de mens, monogamie is rationeel. Als je zo'n purist bent, mag je eigenlijk nooit gaan trouwen en kap je met elke relatie wanneer het gevoel niet meer 100% is. Succes. Ik had in deze topic ook gereageerd dat ik graag het idee heb dat een meisje helemaal voor mij gaat. Als ik er echter nuchter over nadenk, is dit egoïstisch en haast onmogelijk. Verliefdheid is een tijdelijk iets. Als een relatie ook maar enige kans van slagen heeft, komt dit omdat beide partners naast geliefden ook goede vrienden zijn (die elkaar uiteraard vertrouwen). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maargoed het is dus uit zoals je al in deze topic kon lezen, maar ik ga nog wel heel goed met der om. Ze is weer terug naar der ex, maar ondertussen heb ik nog stees het gevoel dat ze mij ook heel leuk vind en dat het misschien nog wel goed komt. Ja beetje vaag, maargoed... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |