![]() |
|
Idd vanaf het moment dat je iemand penetreert of gepenetreerd wordt door iemand ben je maagd af om het zo maar te noemen.
Zelfbevrediging heeft er niets mee te maken. Klaarkomen ook niet. En dit kan je van niemand zeker weten als deze niet gewoon eerlijk verteld of hij/zij nog maagd is of niet.
|
Tja ik vind het eerlijk gezegd een heel moeilijke vraag, maar daarom wel zo leuk
![]() Ik zou in eerste instantie zeggen dat je ontmaagd bent als er een penis bij je binnendringt of via versa je penis in iemand binnen laten dringen (vaginaal of anaal). Maar dan is het bij Lesbiennes blijkbaar niet het geval dat ze ontmaagd zijn, ook al hebben ze al honderden keren sex gehad. Dus misschien moet je beffen enzo ook meerekenen. Een vriend van me heeft echter eens zijn vriendin oraal proberen te bevredigen en andersom, maar dat lukte niet echt. Dus om nou te zeggen dat ze beiden ontmaagd zijn... kweenie... ![]()
|
Verwijderd
|
Maar puur technisch gesproken he?, is het dan niet zo dat als je je maagdenvlies om wat voor reden dan ook niet meer hebt ( tampons, paardrijden, hele goeie!! of komkommers ) dat je dan gewoon geen maagdenvlies meer hebt, en alszodanig geen maagd meer bent, of heeft dat echt alleen met sex te maken??
Ik weet het niet, ik heb nooit zo'n ding gehad ![]() En waarom zou je dan uberhaupt nog bij een jongen spreken van een öntmaagding"????? |
![]() |
|
maagd
de maagd (vrouwelijk); de maagden 1 vrouw die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad alleen worden in de praktijk ook jongens die nog geen geslachtsgemeenschap hebben gehad maagd genoemd. Het heeft iig niets te maken met vliesjes of onschuldigheid.. Ook al ben je al eens flink anaal genomen, maar heb je nooit vaginaal geneukt, feitelijk ben je dan nog maagd. hoewel... op zich voldoet anale seks wel aan de definitie van geslachtsgemeenschap ge´slachts·ge·meen·schap de geslachtsgemeenschap (vrouwelijk) 1 lichamelijke vereniging van twee mensen Nou hoe dan ook. Bij orale seks is sowieso geen sprake van ontmaagding, hoezeer je je onschuld misschien ook verloren bent (daarover kunnen de meningen verdeeld zijn)
||
Citaat:
Waarom hoor je zegmaar de laatste tijd echt OVERAL het woord zegmaar terugkomen zegmaar??? Wat is zegmaar het nut hiervan? het is zegmaar echt een onzinnig woord waarmee je zegmaar je eigen zinnen totaal mee onkracht! Damn... zegmaar *zucht* zegmaar ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontmaagden is maar een begrip en het betekend dat je voor de eerste keer naar bed bent geweest
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Niet om je uit te lachen, maar dit is wel grappig. ![]() Nee, je maagdelijkheid kun je echt alleen verliezen door sex met een manspersoon te hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjah, ontmaagd ben je, vind ik ook, als je een penis in je vagina of anus hebt gehad of je penis in een vagina of anus hebt gestoken; voor lesbiennes maak ik een uitzondering, die zijn ontmaagd als ze gewoon uitgebreid seks hebben gehad op alle andere manieren
![]() Je maagdenvlies verlies je trouwens helemaal niet; het is een ribbeltje aan de binnenkant van de vagina, dat soms inscheurt of oprekt door wrijving, maar als je het verliest dan heb je toch iets ernstig verkeerd gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ge·slachts·ge·meen·schap (de ~ (v.)) 1 seks waarbij de man met zijn penis het lichaam van de partner binnendringt dat is een stuk duidelijker, maar hier is niet duidelijk of orale seks meetelt edit: in feite staat hier ook dat lesbiennes niet ontmaagd kunnen worden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2007 |
HOE kun je het beste leren? Diageo | 3 | 15-05-2007 14:25 | |
Vrije tijd |
Hoe train je je armspieren? Hawahaai | 32 | 05-03-2007 18:24 | |
Liefde & Relatie |
Hoe herken je een player? Help! supervis | 39 | 16-02-2007 12:06 | |
Liefde & Relatie |
hoe raak je ze kwijt. annetjuh | 18 | 12-01-2005 17:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Duits] Wanneer kun je zien of een woord.... Severus | 17 | 29-09-2003 07:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten: HOe kun je? ...JIj ...zonder jou ~LiEf MeisJuh~ | 10 | 03-09-2002 12:46 |