![]() |
|
![]() |
Hoi hoi!
Sinds 10 dec. hebben ik en een paar vrienden een nieuwe jongeren site geopend! je kunt ermee jezelf presenteren voor vrienden, kennissen en onbekenden. Als je even een kijkje zou willen nemen, zouden we dat tof vinden! www.sxxxxelf.nl Groetjes Just Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 06:39. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zal ik een glaasje warme melk halen? Zo te zien kun je niet zo goed tegen kritiek, kereltje. ![]() Nou mag dit topic wel dicht.
||
![]() |
Citaat:
kijk ook maar op uitleg we hebben geen reclame op profielen geen pop-ups geen spam wel een fotoboek,4 pagina´s,gastenboek persoonlijk support,forum en een control panel(zie je als je inlogt) Bij ilse.nl worden we op 17 december tip van de dag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
uuuuh
het was de bedoeling dat dit over www.showurself.nl zoui gaan.. wat jullie ervan vinden inloggen ect.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En áls dat al niet zo zou zijn, is het gewoon een stomme mededeling, en daar kunnen we ook niets mee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja hoi mensen ik heb een nieuwe radio in mijn auto!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
noooooooooh... harde dis ![]()
|
|