Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen, uitgaande van jouw prototype is:
Emotionele kots Omgeven door braaksel Weg druipen emotionele sappen Gevoelens gespreid op de grond Mijn longen die naar lucht happen Paniek alom Dat wat ik voel, een teken gods Mijn liefde voor jou In emotionele kots Maar nog steeds blijft het een kloterig onderwerp. Ben je nou tevreden perv? |
![]() |
||
Citaat:
het is poesie(kon geen dubbelepunt op de e krijgen) ![]() ok,het sluit niet precies op de grammatica regels,maar de dichters van de oudheid en ook van nu gebruiken dat soort "trukjes" daarmee benadruk je als het ware de grotte van je gevoel,door het vooraan te plaatsen
||
Citaat:
![]()
|
Jouw gedicht:
Stond ik laatst hier te kotsen met emotioneel braaksap Gevoelens liggen op de grond verspreid als kotsdrap Paniek paniek, maar alle emoties zijn present De grootste mijn gevoel voor jou Door het kotsfestijn is mijn weer bekent hoeveel ik van je hou Mijn versie: Stond ik hier laatst te kotsen mijn emotioneel braaksap. Gevoelens liggen op de grond verspreid als stinkend drap Paniek paniek maar alle emoties zijn present De grootste, mijn gevoel voor jou maakt steeds maar weer bekend hoeveel ik van je hou Toelichting: zo heb je minder het woord 'kots' (niet echt poëtisch ![]() Kijk maar wat je ermee doet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex in een depressie Verwijderd | 9 | 22-03-2016 10:54 | |
De Kantine |
Grappige grapjes Verwijderd | 500 | 21-10-2010 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lifestyle |
kots crook | 129 | 08-09-2005 15:53 |