Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ook niet ![]() gingen ze dan niet op zo'n groen motortje door de ruimte naar een afval planeet (waar die flubber monsters leefden) tuffen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'k Mis alleen nog David de Kabouter, Maple Town en Nils Holgerson in je rijtje! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jaaaaaaaaaaaaaaah!!! Gave serie, heb alleen nooit geweten dat het sterrenbeelden waren. wist ik veel, ik was vier ofzo..
En wicky de vicking! Met al die sterrenbeelden om hem/haar (benik na al die jaren nog niet uit) als zij/hij een idee had. En die vader! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
aan Nils Hogerson had ik altijd een fokkin hekel, maar die hamster was dan wel weer leuk.
![]() Dit was een gave serie: ![]() of Tom Sawyer en de Familie Knots. (van de laatste zag ik trouwens laatst herhalingen, vond het veel minder leuk dan vroeger.. herinneringen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dino Riders!!!
daar zeg je me wat zeg, ik was die hele serie helemaal vergeten!! keek ik vroeger ook altijd naar, was cool. ![]() en waar ik ook aan moest denken... ![]() captain planet, he's our hero.. gonna take pollution down to zero! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sinbad..Sinbad.. Sinbad de zeeman uit Bagdad.. Sinbad..Sinbad.. neem op je reizen ons mee...al je..vriendjes...wachten op jouw kleine Sinbad..Sinbad...Sinbad..neem op je reizen ons mee |
![]() |
||
Citaat:
toen ik de site van starstreet bezocht, d8 ik opeens: oja! dat was t! ik was helemaal vergeten dat dat bestond! maar toen ik het zag kwam er weer wat boven. toch grappig!? ![]()
|
Beertje Colargol! wow, dat is zo'n beetje het vroegste programma dat ik me kan herinneren, ik moet toen 3 zijn geweest ofzo.. (eh.. bij nader inzien vraag ik me af of ik me dit eigenlijk wel kan herinneren, de serie schijnt van 1968-1972 te hebben gedraaid en toen was ik er bij mijn weten nog niet...
![]() wow.. Ko de Boswachter, Rescue Rangers, Teddy Ruxpin (nog steeds een vreemde naam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|