| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ook niet ![]() gingen ze dan niet op zo'n groen motortje door de ruimte naar een afval planeet (waar die flubber monsters leefden) tuffen?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
'k Mis alleen nog David de Kabouter, Maple Town en Nils Holgerson in je rijtje!
|
||
|
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaah!!! Gave serie, heb alleen nooit geweten dat het sterrenbeelden waren. wist ik veel, ik was vier ofzo..
En wicky de vicking! Met al die sterrenbeelden om hem/haar (benik na al die jaren nog niet uit) als zij/hij een idee had. En die vader!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
aan Nils Hogerson had ik altijd een fokkin hekel, maar die hamster was dan wel weer leuk.
![]() Dit was een gave serie: of Tom Sawyer en de Familie Knots. (van de laatste zag ik trouwens laatst herhalingen, vond het veel minder leuk dan vroeger.. herinneringen. )
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Dino Riders!!!
daar zeg je me wat zeg, ik was die hele serie helemaal vergeten!! keek ik vroeger ook altijd naar, was cool. en waar ik ook aan moest denken... captain planet, he's our hero.. gonna take pollution down to zero!
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sinbad..Sinbad.. Sinbad de zeeman uit Bagdad.. Sinbad..Sinbad.. neem op je reizen ons mee...al je..vriendjes...wachten op jouw kleine Sinbad..Sinbad...Sinbad..neem op je reizen ons mee |
|
|
|
||
|
Citaat:
toen ik de site van starstreet bezocht, d8 ik opeens: oja! dat was t! ik was helemaal vergeten dat dat bestond! maar toen ik het zag kwam er weer wat boven. toch grappig!?
|
|
|
|
Beertje Colargol! wow, dat is zo'n beetje het vroegste programma dat ik me kan herinneren, ik moet toen 3 zijn geweest ofzo.. (eh.. bij nader inzien vraag ik me af of ik me dit eigenlijk wel kan herinneren, de serie schijnt van 1968-1972 te hebben gedraaid en toen was ik er bij mijn weten nog niet...
)wow.. Ko de Boswachter, Rescue Rangers, Teddy Ruxpin (nog steeds een vreemde naam )... de herinneringen... :roll:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|