|
|
Bekijk resultaten poll: Heb jij de griep? | |||
Nee, ik word nooit ziek! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 33.33% |
Nee, heb 't net gehad... |
27 | 23.68% |
Nee, maar voel wel iets aankomen... |
29 | 25.44% |
Ja, en flink ook! |
20 | 17.54% |
Aantal stemmers: 114. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
nee, ik heb het net gehad. Ik was vorige week zaterdag in Belgie en daar heerste een bepaald nieuw griepvirus en de maandag daarna was ik hardstikke ziekig. Het duurt nu al ruim een week maar inmiddels gaat het al beter. Heb alleen nog een snotneus en moet nog veel hoesten.
||
Citaat:
|
Sorry, er missen idd wat opties!!
Maar 't lukte me niet meer om nu nog te veranderen... Mjaa, zo kan het ook toch? Ik ben ziek, en was 't flink maar nu iets minder (die staat er dus ook niet bij haha).
|
Nee, ik word nooit ziek!
Hoewel ik nou wel een aantal verschijnselen heb: heeeel erg verkouden (record niezen is vandaag vast verbroken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb niet gestemd, want ik geloof niet echt dat ik griep heb. Ik voel me niet zo lekker, maar 'griep' lijkt me een beetje overdreven.
Naja in ieder geval heb ik koorts (schommelt tussen de 38,6 en 39 graden), zweet ik als een otter, heb ik veel keelpijn waardoor ik erg moeilijk kan praten, hoest ik veel en werd ik vanochtend wakker met m'n neus en oren dicht.
||
Citaat:
|
Had er niet beter ook gewoon nee bij kunnen staan? I heb nl nog geen griep gehad en voel ook niks aankomen, maar om nou te zeggen dat ik nooit ziek wordt. Meestal wordt ik dat geloof ik als iedereen al griep heeft gehad. Ben niet snel ziek en hoop dat ik dat deze winter ook even goed over ga slaan.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het leek erop dat ik het zou krijgen. Ik had een dagje minder weerstand en meteen een dag later liep ik rond met een fikse keelpijn, moeheid en een snotneus. Maar nog twee dagen later bleek het allemaal mee te vallen en nu voel ik me weer kiplekker. Ik heb sowieso nog nooit echt griep gehad, en dat terwijl ik volgens mijn arts in een risicogroep zit (astmatisch aangelegd).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger? Lieved | 15 | 25-04-2004 20:26 | |
Psychologie |
Anorexia en boulimia, hoe denken jullie erover? miss-suus | 500 | 25-01-2004 13:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Suf, duizelig, moe, slap, opgeblazen gevoel, minder eetlust, beetje depri... Mr. Tumnus | 8 | 24-10-2003 18:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer? non | 20 | 18-05-2003 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Australische Griep Type | 3 | 09-10-2002 22:26 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |