![]() |
||
![]() |
Citaat:
www.bbc.com Tuesday, 9 December, 2003, 11:33 GMT
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had t in de krant gelezen.. ach, zoveel langer zal z'n lichaam het niet meer uithouden |
![]() |
|
offtopic dusssss.... alles wat him met ozzy ging doen gaat ook niet door wat weer betekend dat ze misschien alleen kunnen gaan touren....
![]() ontopic maar ik vind het wel zielig voor die man hij word al zo vaak in zeik gezet en dan gaat ie ook nog eens misschien wel dood op zon lullige manier..... ![]() maar is ie nu dan al dood ofnie want ik zie hier weer dat ie al zo'n beetje dood is en ik heb van teletekst vernomen dat hij eigenlijk in coma word gehouden......
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De 'Prince of Darkness', zoveel invloed gehad op hardrock en metal, shockerend als de pest. En nu: gezinnetje, dement, Parkinson, zielig, major label-deal om saaie muziek te maken, slaaf van MTV. Het enige dat rest is het lange haar. |
![]() |
||
Citaat:
Is dat 'in' om Italiaanse steden als synoniemen voor bepaalde woorden te gebruiken? Ik kan de humor er weer eens niet van inzien.
|
Verwijderd
|
Volgens mij is dit gewoon een mislukte zelfmoord poging. Hij komt er niet aan toe om zelfmoord te plegen met al die cameras en security om hem heen dus wanneer hij eenmaal mobiel is probeert hij zichzelf de prak in te rijden zodat hij er toch een eind aan kan maken.
Arme knakker Venetië |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |