Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
moet je op je nuchtere maag dadelijk maar eens een zure haring eten, helpt!!!
![]() Of wat je ook kunt doen is van te voren een pakje roomboter naar binnen werken, dan word de toekomstige alcohol wat geneutraliseerd. ( dit niet op nuchtere maag, want dan loopt het er van onder even hard uit als dat je het er van boven ingooit |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik dacht dat je pas aan de alcohol mocht op je 16e
![]() Maar goed, deze zondagochtend is een ramp aangezien ik 4 tentamens moet leren voor deze week en ik dus niet wakker wilde worden en het nu toch ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mwah... ik voelde me zoals elke zondag. Zaterdag wezen stappen dus best moe maar van de andere kant gaat het wel. Had het niet laat gemaakt, gemiddeld gezopen, dus gisteren voelde ik me vrij goed.
Was wel vrij saai in de stad maja dat heb je wel eens...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
in stonedheid blijven hangen (licht) wanhopig1 | 15 | 06-07-2014 12:38 | |
Drugs & Alcohol |
Het Grote IZSADC-Topc #91 - just passin' by with some good ol' clowncore Verwijderd | 500 | 04-08-2013 16:35 | |
Software & Hardware |
Wat is verstandiger, financieel gezien: 360 kopen of PC upgraden: Verwijderd | 12 | 27-06-2008 22:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Putin doet mee aan Russische verkiezingen hhendrikxx | 119 | 14-10-2007 01:47 | |
Lifestyle |
Beschrijf je dag op een geel forum. botulismf | 500 | 13-04-2007 14:39 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #64 moon | 494 | 21-07-2006 23:04 |