Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
goffik!!!!!!
|
uhm, wat denken jullie van WINTERJAM??
Juist ja, van dezelfde mensen als SUMMERJAM en SATURDAYNIGHT het begon allemaal leuk hoor, maar nu denk ik: ja jongens, drie keer achter elkaar hetzelfde nummer uitbrengen... ![]() dus! aan alle radiostations: heel ver weg stoppen die plaat!!!!
||
Citaat:
Ik ontken kerst. Lekker verplicht sfeermaken onder het mom van 'speciale dagen van het jaar'. Meegaan in hypocriet gedrag en aangepast , niet gemend gedrag en wensingen doen. "ja maar het is wel lekker vreten'. Dat is het. Waarom niet op 12 december?
|
Verwijderd
|
bek houden en typen welke je niet wil horen.
Ik wil ze geen van allen horen, maar het hoort nu eenmaal bij de kerst"sfeer" om je dood te ergeren aan die uitgemolken nummers. Die van the darkness vind ik nu ook nog wel geinig, maar als ze die bijvoorbeeld 5 keer per dag draaien ben ik hem voor de 25e ook wel zat. Laat staan als ze hem volgend jaar en de komende, pak um beet 20 jaar draaien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik kerst dit jaar voor het eerst gezellig ga vinden. Lichtjes enzo <3 Hoe kun je trouwens die liedjes van oa Wham en Mariah ontkomen? Dan moet je echt in een grot gaan wonen. Nog erger: de kerst cd van de supermarkt waar ik werk ![]()
||
Citaat:
ok mensen ik heb gelogen net nummer van the darkness gehoord die is wel koel ![]()
|
|