![]() |
|
Volgensmij groeit haar gemiddeld ruim 1 cm per maand (verbeter me maar als ik het fout heb ). Dat is al niet zoveel en als je dan nog eens erg langzaam groeiend haar hebt dan schiet het natuurlijk helemaal niet op.
En je haar groeit vaak maar tot een bepaalde lengte, misschien is dat bij jou tot op je schouders. Ik heb het nu tot ongeveer ehh achterkant bh (sorry dit is de meest duidelijke uitleg.. ![]() ![]()
|
Haar groeit ongeveer 2 mm per maand, maar das bij iedereen anders.
Ik denk dat het bij jou gewoon te maken heeft met een erfelijke aanleg. Het haar groeit namelijk in 3 fase's (goh vraga niet hoe de fase's heten) ![]() Maar in de eerste fase wordt het als het ware geboren, de tweede is groei fase en de derde de uitval fase ![]() Die 2e face verschilt mper mens en kan van 2 jaar duren tot 25 jaar. Dus dat betekend, dat een haar dus 2 jaar lang 2 mm per maand (of meer/minder) groeit en daarna afsterft. De lengte na die 2 jaar is dus je maximale lengte van je haar. Het zal nooit langer worden. Dit verschilt dus per mens en ieder mens heeft dan ook zijn eigen haargrens.. Misschien dat jou haargrens wel gewoon de lengte is die je nu hebt.. ![]() (is mijn opleiding nog ergens goed voor) ![]()
|
Ik had ook mijn haar laten knippen 3/4 jaar geleden ofzo en het heeft echt 3/4 jaar ofzo geduurd voor het een beetje gegroeid was.
En van de zomer had ik weer mijn haren laten knippen tot boven mijn schouders en het is nu inmiddels weer een heel stuk langer (midden van mijn rug zeg maar). Eerst duurde het 3/4 jaar voordat het een beetje gegroeit was en nu is het in 3/4 maanden opeens weer lang geworden. Snap jij het, ik niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |