![]() |
||
Citaat:
kaal is toch beter al dat overbodig haar. Bovendien zie je dat bij mannen hoor (ja zie soms ook sexfilms) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Beetje haar in je mond ga je niet aan dood hoor!
|
Helemaal kaal
![]() Scheer jij jezelf wel helemaal overal dan? Tering, ik WIL daar niet eens bij met een scherp mes, straks schiet ik uit! Helemaal kaal lijkt m er ook vrij..ehh..kaal en slick uitzien. ![]() En zoals Qimm al zei, het is haar.. That's it.
|
je zit als het goed is ook met zo'n 'scherp mes' bij je gezicht...
oooeew wat eng ![]() Nee, ik ben glad geschoren, van onderaan me zak tot onderaan me navel. ik vind het zelf veel hygienischer, oogt schoner, ik voel me er jonger door en voel me vernieuwd als ik het net heb geschoren... ik zou nooit meer van me leven zo'n dikke bos willen als dat ik eerst had...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kvind zo`n hele haar bos ook maar niks hoor.
Wanneer ik der tijd voor heb doe ik daar wel ff wat aan hoor. Boven gewoon beetje bijknippen zegmaar en ballen KAAL.. want dan kan de ander er lekker aan sabbelen likken zonder dat ze mijn schaamhaar tussen haar tanden krijg ![]() Maja.. vaak is dat zoveel werk |
![]() |
||
Citaat:
JE BENT PAS !! 17 !! hoe oud voel je je dan wel niet als je dat gedaan hebt?? 3 !?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nou, ik moet je eerlijk zeggen, ik voel me er (soms dan) een jaar of 12, 13 door. klinkt gek, maar valt wel mee hoor. Maar dan heb ik het ook wel weer zo dat ik me met een hele behaarde piemel al gauw een jaar of 40 voel, als ik er naar terugkijk dan. of als ik die van me broer zie ![]()
|
![]() |
Schaamhaar is toch een teken van mannelijkheid. Weten jullie het niet meer? Je was een jaar of 12/13/14 en kreeg haar op je ballen en boven je piemel. Toen vond je dat heel wat, want je werd volwassen. Wat is er nu mis mee? Bijknippen doe ik ook, dooie haartjes eruit enzovoorts. maar helemaal kaal.....ach iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik vind het niks.
|
Gewoon lekker een beetje bijhouden. Kaal is echt niks (ik ben tenslotte geen baby) maar je moet ook geen bossen hebben staan, gewoon dat je wel nog wat huid kan zien door je schaamhaar, dat is het mooiste.
Daarnaast is het korter ook stukken hygienischer, niet overal van die lange haren enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
juist. hier heb je helemaal gelijk in. Vind het mooier als een man schaamhaar heeft, alleen dan dus niet zo'n bos. gewoon bijknippen... Maar als mn vriend t kaal zou willen moet ie t vooral doen. Dat moet hij helemaal zelf weten. Maar gelukkig wilt ie dat niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
thaar zit ook volgens mij niet egt OP je 'lul' maar er omheen/erboven... maar goed, kan ook aan de jongens liggen die ik naakt heb gezien??? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe willen meiden schaamhaar bij jongens zien nickmetpik | 33 | 04-06-2013 14:41 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 13-06-2012 15:49 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 10-06-2012 15:54 | |
Seksualiteit |
Scheer jij je schaamhaar? tripple | 5 | 24-04-2006 17:37 | |
Seksualiteit |
lolita-schaamhaar Verwijderd | 87 | 10-04-2003 16:24 |