![]() |
|
![]() |
ik denk dat je er uiteindelijk vrij weinig aan kunt doen. ieder mens is anders en sommige mensen (dat zijn er eigenlijk best veel) hebben eenmaal die vetten op hun heupen. aangezien jij een platte buik hebt, is het niet verstandig om te lijnen (of je verhouding moeten gewoon totaal niet kloppen). het is dan waarschijnlijk ook gewoon genetisch bepaald. je kunt er misschien wel wát aan doen, maar echt weg zal het niet gaan.
|
![]() |
|
Ach ik heb die vetjes ook, maar goed ook dat ze er zitten soms, dan blijft een broek tenminste zitten. Ben nl al niet zo breed en eerlijk gezegd kan ik er niet echt mee zitten, maar ik denk ook dat je er erg weinig tegen kunt doen, gezien veel vrouwen dit hebben. Zal er wel bij horen.
|
Ik ken meisje die ook wel wat vet op de heupen heeft:
Een beetje vet is mooi, zo hoort het bij een meisje... Iets te veel is best wel OK, kvinnet niet afstotelijk noch een afknapper. Geen vet op de heupen voor een meisje vind ik niet mooi
||
Citaat:
ik zou adviseren te gaan hardlopen. hierbij wordt het vet zélf verbrand. denk er aan dat het vet wat er het langste zit het laatst weggaat ![]()
Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 21:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe krijg ik het weg? anoniem1992 | 39 | 24-12-2011 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichttherapie constitutioneel eczeem ninie | 10 | 22-01-2008 14:18 | |
Lichaam & Gezondheid |