Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had laatst gedroomd dat ik dood ging. Ik d8 ook echt dat ik dood was ik weet niet hoe ik dood was gegaan maar gewoon er kwamen allerlei vage dingen om mij heen het was heel vaag. Daarvoor had ik ook geen films ofzo gekeken die over de dood gingen heel vaag, ik wil best weten wat het betekend, want ik had het gevoel alsof ik naar de hemel ging echt raar.
|
Ik heb 1 keer gedroomd dat ik dood ging. En dat is echt niet leuk.
Het was heel raar, ik liep over een soort weg en ik hoorde steeds een stem tegen me zeggen dat ik moest vluchten voor wezens die achter me aanzaten. Ik vluchtte dus, maar toen liep de weg dood. Ik kon nergens anders heen, want de weg liep door een soort geel achtig landschap en als je daarin viel zou je doodgaan. De stem zei dat ik moest springen, want wat die wezens zouden doen zou veel erger zijn. Ik deed ook echt gewoon wat die stem zei, en sprong. Ik hoopte dat de dood niet erg zou zijn, een soort hemel ofzo, maar het werd helemaal stil om me heen, ik kon niks meer zien, ik kon me niet meer bewegen en ik kon niet meer praten. Ik wilde echt weg uit die dood, maar het lukte niet. Toen werd ik wakker. Echt, ik moet nog rillen als ik eraan terugdenk. |
![]() |
|
ik ga ongeveer 3x per nacht dood, als ik me me dromen herinner ten minste
![]()
||
Citaat:
|
ik droom ook weles datk dood ga: kwerd een x doodgestoke met een keukemes en een x door 2 ventjes in zilvere pakken met zilveren helmen op een scooter die langsreed doodgeschote terwijl ik zonder sokke naar huis liep omdatk de weg naar school kwijt was
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Droom vááák dat ik doodga. En dan meestal in serie; keer op keer doodgaan, opeens weer leven (
![]() Te pletter slaan op de rotsen, door een koffie- of gehaktmolen gehaald worden, je hoofd dat er zomaar afrolt, verdrinken, stikken, gewurgd worden, met een katapult tegen een rotswand geschoten worden, in de grote metalen pinnen vallen, ontploffen, in steeds strakker aangehaalde touwlussen vast zitten, neerstorten met een vliegtuig, spaceshuttle of helikopter, overreden worden, gebraden worden boven een kampvuur, in een pan, in de hel. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zit er niet echt mee, kan er inmiddels wel tegen. Maar ik ben wel benieuwd naar Nar'Hyarmens uitleg ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() misschien dat ik daar maar een nieuw topic over moet beginnen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() oh en sorry mensen, ik ben het boek even vergeten in te kijken (was nogal druk weekend) maar ik zal het zo snel mogelijk doen ![]()
|
Ik heb weleens gedroomd dat ik een klein jongetje was dat vermoord werd door zijn moeder. Daarna 'werd' ik die moeder, Toen ze haar andere zoons achter haar aan zag komen stak ze zichzelf in haar hart met het zelfde mes waarmee ze haar zoon vermoord had. Echt heel vreemd. Het vreemdste was nog dat de mensen uit mijn droom zwart waren, terwijl ik zelf zo wit ben als ik weet niet wat.
Nog even één dingetje: Ik vind dit een reuze interessant topic, maar hoort dit niet op psychologie? Ik heb nooit echt goed begrepen wat er nou zo mystiek is aan dromen.
|
Droom van vorige week:
Op een goot grasveld, vol Samurai, moet ik zien weg te komen. Er zit er een vlak achter me. Plots staan we allemaal stil, en kijken we naar een robot(?) die een flare (??) afschiet. Fel licht in delucht. Daarna ren ik verder en struikel. De Samurai staan om me heen. E'n trekt zijn zwaard, en drukt hem langzaam in mijn zij. Niet echt diep, maar gewoon om me pijn te doen. Dan trekt hij zijn zwaard uit mijn lijf, en steekt door mijn bortskas heen. Fantastische ervaring moet ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Doodgaan doe je niet express it just happens dat is ook zo bij je dromen.
Nut van het leven is dat staat in de thema voortplanting van je biologie boek. Aan alles zit een kern van waarheid vast Nar'Hyarmen. Dood is leuk doodleuk vind ik ook goed gevonden maar dit alles is niet ontopic mensen voordat we weer een waarschuwing krijgen post ik een vorige thema die wel ontopic was erop althans een vraag Probeer de vraag hieronder te beantwoorden het is van joopie Zijn er mensen die weleens dood zijn gegaan in een droom?
|
![]() |
Je droomt over de dood als het je bezig houdt - net zoals alle andere onderwerpen waar je over droomt
Dus als je die dromen niet meer wilt, moet je proberen er wat minder aan te denken, of als dat niet lukt een 'planning maken'. Ga om 3 uur op de bank zitten en concentreer je op je gedachtes, tot half 4 en dan is het welletjes. Wedden dat het helpt?
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Eurydice. AfterTheEulogy. | 4 | 22-03-2005 11:48 | |
Psychologie |
De dood. Chenoah | 73 | 06-03-2005 19:38 | |
Verhalen & Gedichten |
NaNoWriMo Beginnetje Tsasil | 0 | 03-11-2004 23:47 | |