Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2003, 11:46
Herveld
Herveld is offline
Heeft iemand ergens nog iets van een geschiedenis onstaan en dergelijke van windows 98?

Zou het fijn vinduh mzzl
Oud 15-12-2003, 12:43
Verwijderd
Enigste geschiedenis van Win98 wat ik kan verzInnen is de geschiedenis van MSIE

Verder is er weinig geschiedenis, het is gewoon verbeterde versie van 95
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 12:57
deathz0rz
deathz0rz is offline
ik denk dat hij uitkwam in 97
Oud 15-12-2003, 15:15
Enlightenment
Enlightenment is offline
98 is lid van de 9x-familie. Direkt na het uitkomen van Windows 95 in 1994 wist Microsoft al dat deze kernel geen goed fundament was om een stabiel besturingssysteem op te bouwen, dus begonnen ze met Windows NT. Een complete rewrite van de kernel, onafhankelijk van Windows 95. Het was Microsoft's domme fout om door te gaan op de DOS-toer door Windows 98, Windows 98 SE en Windows ME uit te brengen. Pas bij Windows XP is de 9x-familie eindelijk begraven in het koude zand. Windows XP is dan ook van de NT familie (officieel NT5.1).
Oud 15-12-2003, 17:48
bulbanos
bulbanos is offline
WIN98 is sinds vandaag klinisch dood verklaard. Micro$oft geef er geen support meer voor.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 17:59
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ik heb wel wat info over bill gates, stond in mn eco boek van 3vwo. Bill Gates programmeerde al van jonges af aan samen met wat vrienden. Ze hielden zich snacht levende met koude pizza's en cola en programmeerden vaak dagen en n8en door om als tiener wat extra's te verdienen. Hij werd aangezien als nerd, maar dat vond hij helemaal niet erg. Sterker nog, hij vond zichzelf redelijk tot de nerds behoren. Na een aantal jaar besloten ze met een paar vriendne om een software bedrijf te beginnen, genaamd Microsoft....

En dit is bijna letterlijk uit mn boek. Dit zijn van die dingen die je een keer leest, en tog niet echt vergeet. Weet ook niet waarom
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:10
Saddam Hussein
Saddam Hussein is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 15-12-2003 @ 18:59:
ik heb wel wat info over bill gates, stond in mn eco boek van 3vwo. Bill Gates programmeerde al van jonges af aan samen met wat vrienden. Ze hielden zich snacht levende met koude pizza's en cola en programmeerden vaak dagen en n8en door om als tiener wat extra's te verdienen. Hij werd aangezien als nerd, maar dat vond hij helemaal niet erg. Sterker nog, hij vond zichzelf redelijk tot de nerds behoren. Na een aantal jaar besloten ze met een paar vriendne om een software bedrijf te beginnen, genaamd Microsoft....

En dit is bijna letterlijk uit mn boek. Dit zijn van die dingen die je een keer leest, en tog niet echt vergeet. Weet ook niet waarom
Er staat niet eens bij dat hij op z'n 10e al allerlei magazines over economie las.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:19
KoffieKoek
KoffieKoek is offline
Citaat:
bulbanos schreef op 15-12-2003 @ 18:48:
WIN98 is sinds vandaag klinisch dood verklaard. Micro$oft geef er geen support meer voor.
Mwah, helemaal dood ook weer niet. De Win98 Knowlegdebase op de site blijft gewoon bestaan hoor.
Reageren

Regels voor berichten