Advertentie | |
|
![]() |
|
zoenen met mensen die ik eigenlijk niet echt heel leuk vond: een ramp en zo vies.
betreft mijn huidige vriendinnete: het was het eerste wat we deden, we doen het nog, en ik hoop ook dat het het laatste is dat ik doe. Ik moet wel bekennen dat zoenen, als je het nog nooit gedaan hebt echt iets heel bijzonders schijnt te zijn, en dat is het niet. Tenminste, het is wel bijzonder, omdat het een deel is van het liefdesspel. (dit alles i.m.o.)
|
Verwijderd
|
Zoenen met iemand die voor geen meter kan zoenen en die je eigenlijk helemaal niet zo leuk vind is natuurlijk verschrikkelijk.. en ja mijn eerste zoen was nu niet bepaald geweldig, hoe leuk ik die jongen ook von dhet ging gewoon niet. Shit happens, betekent niet dat zoenen altijd vies blijft.
|
![]() |
|
Mijn eerste keer zoenen was te romantisch voor woorden... Dat zal ik niet snel vergeten!
Maar over het algemeen hou ik niet zo van zoenen. Maar dat ligt aan mij... De eerste zoen met mijn vriend heeft een tijdje op zich laten wachten. Spanning. Maar het was leuk... (kromme zin dit!) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb ook vrij weinig met zoenen, het voelt wel fijn ofzo, maar om het nu speciaal te noemen. tsja.. dat dan weer niet. ikzelf vind zoenen alleen speciaal als je het doet met iemand waarvan je houdt, en dat je dicht bij dr bent. dat prachtige gevoel compenseert bij mij het gemis van een fijn gevoel tijdens het zoenen zeker.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriend wil precies niet met me vrijen fotj_undercover | 12 | 17-12-2013 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #111 Abzg | 500 | 11-08-2010 09:53 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
jongen in restaurant werkend. LEUK.Hoe spreek je die aan?! devilcat | 105 | 27-09-2005 21:41 | |
ARTistiek |
[schilderijen] veeel zooiiii Lugosi | 18 | 18-05-2005 17:20 | |
Films, TV & Radio |
Ic fractuur | 24 | 16-10-2003 18:15 |