Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gewoon zoals ze het zeggen: je bent lang. Complimentjes krijgen is altijd leuk natuurlijk...sommigen zijn echter wel apart:
"Je bent een arrogante lul, maar dat vind ik juist zo sexy..." ![]() "Doe jij universiteit? Huh...maar dan weet je toch heel veel enzo?" ![]() "Ow D wat galant, ik zou bijna verliefd op je worden...." ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh... gezien het kaartje dat ik laatst kreeg zijn er nog wel wat dingen om mij mee te complimenteren
![]() Nou ja, van mensen in het algemeen (dus niet per se versierpogingen) hoor ik meestal dat ik mooi haar heb en goed kan tekenen. Gisteren kreeg ik bij wijze van versierpoging wel te horen dat ik mooie handen had ...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op school weten de meiden het wel te waarderen als ik 5 seconden langer blijf staan om de deur open te laten of om ze voor te laten gaan. Soms krijg ik te horen:"Wat een heer" en een kleine knipoog erbij. Maarja, het is normaal voor mij aangezien ik een zeer sociale jongen ben (zeggen ze) ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm jongens vragen mij altijd waar ik studeer. tsja wel een beetje een cheape en makkelijke openingszin, maar 't toont wel aan dat ik geen dom gezicht en/of houding heb en dat vind ik toch wel een fijn compliment
![]() zelf ben ik niet echt van de complimentjes. ik vind dat je die pas moet maken zodra je al een beetje aan 't praten bent, dan lijkt het ook niet zo gemaakt.
|
gehoorde complimentjes:
1) Je hebt mooie ogen 2) Je hebt mooie haren 3) Je hebt een leuke lach (kuiltjes) en mijn leeftijd schatten is altijd een compliment, ik ben 18 en ouder geschat worden is leuk, maar 't is ook leuk als ze me 18 of jonger schatten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
mja het vreemde is dat ik helemaal niet lief ben :x |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar "waar studeer je" vind ik een leuker compliment/openingszin dan "mooie ogen heb jij zeg!". weet je iig al een beetje wie je tegenover je hebt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
uhm, complimentjes zijn moeilijk
soms als ik een nieuw kledingstuk dat ik vreselijk vind bij iemand zeg ik er toch iets min of meeer aardigs over omdat ik er gewoon iets over moet zeggen over het algemeen zijn mijn complimentjes wel gemeend, vooral als iemand echt heel enthousiast is moet je er maar van uitgaan dat het zo bedoeld is. bij dingen als, wat ben je lang, ben je afgevallen en zelfs, oooh wat een leuke foto ben ik de laatste tijd wat mat dat soort dingen zeggen namelijk niks en kan je ook alleen maar over je heen laten komen. daarbij komt ook nog eens dat dat gewoon is wie je bent en je er in de meeste gevallen weinig aan kan / wil veranderen je moet er vaak niet teveel achter zoeken, als het om liefde gaat dan zal het wel, dan blijkt dat uit meer dan complimentjes
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach wat zijn we weer lullig
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik zie je haast nooit meer onlijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Complimenten. Missy | 39 | 16-11-2009 13:11 | |
De Kantine |
Wat is het leukste compliment dat je ooit gehad hebt? Verwijderd | 167 | 19-08-2008 17:22 | |
De Kantine |
nationale complimenten dag Verwijderd | 33 | 03-03-2008 22:23 | |
Liefde & Relatie |
het geven van complimenten..... missjackie | 54 | 23-11-2005 13:12 | |
Psychologie |
compliment karamba | 11 | 13-02-2003 08:51 | |
De Kantine |
De mooiste complimenten? Welmoed | 28 | 04-02-2003 13:04 |