Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het niet. Het ligt er aan waar ik ben, en of ik moet werken. Amsterdam, het vliegtuig of een tropisch (ei)land. Als ik uit ga in Amsterdam niet iets sjieks. Gewoon, een leuke stap outfit. Waarschijnlijk wel iets nieuws. In het vliegtuig (wat ik overigens niet hoop) een uniform. En op een tropisch eiland gewoon mijn zwembrork.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mwah, waarschijnlijk wel iets leuks, geen slobbertrui ofzo, maar ook geen galajurk. Ik ga waarschijnlijk gewoon naar mijn vaste kroeg, misschien nog naar een discotheek. Als ik naar die discotheek ga doe ik misschien nog wat extra moeite, anders niet.
In elk geval eerst heel veel warme kleren, voor als ik vuurwerk ga afsteken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De outfits horen daar natuurlijk ook bij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Euhm m'n ouders en broer en zus gaan iig naar familie in Zuidbeemster......
En misschien ga ik wel mee want ik wil eigenlijk wel naar RUSH op nieuwjaarsdag, dus in dat geval ga ik het rustig aan doen op O&N met gewone kleding, als ik wel iets ga doen, zal t niet veel veranderen denk ik.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iets leuks nieuws, maar wel zodat ik eroverheen iets warms aan kan trekken als het tijd is om naar buiten te gaan! Lang leve het op straat staan en verkleumen onder een knallende hemel. Oh en ik neem een fiets als accesoire waarmee ik van feest naar feest ga.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|