Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je bijvoorbeeld 2 grote papieren heb, de ene blauw en de andere rood. En je laat je hond de hele tijd naar de blauwen rennen, 'blauw! blauw! ga zoek!' als ie naar de blauwe rent geef je hem een koekje, als ie naar de rode rent geef je hem een flinke lel op zijn reet. En dan verwissel je de papieren zonder dat hij het ziet, en kijken wat hij doet. hé. |
![]() |
|
![]() |
maar dat bewijst natuurlijk nog niks. Stel dat die hond nou blauw en rood allebei als groen ziet, alleen de ene wat donkerde dan de andere..
Dan leer je die hond gewoon dat ie naar de donkerste moet rennen, anders krijgt ie een klap.. lekker wetenschappelijk..zegt dus nog niets over of hij rood en blauw kan zien, maar je leert die hond gewoon iets. Ik kan een hond ook wel leren als ik zeg 'zit', dat ie dan gaat rennen...
||
Zo onderzoek je dat niet mensen. Het antwoordt is veel objectiever vast te stellen.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #59 deel 2 Verwijderd | 500 | 02-06-2009 20:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Flora & Fauna |
Ik heb net een kat uit het asiel gehaald: tips Optima | 97 | 30-10-2006 20:02 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
profielwerkstuk biologie wulsje | 8 | 21-09-2005 16:50 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |