Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry als ik het zeg, maar hiermee helpen jullie hem niet, maar drukken jullie hem helemaal de verkeerde kant op. Angst is iets puur normaals en menselijks en heeft weinig met dit occulte gedoe te maken. Die hij ben gewoon jij. Zo eenvoudig is het, jij hebt hem(jezelf) erbij gehaald, en jij kunt hem er ook weer uitgooien door simpelweg je te realiseren dat hij niet bestaat.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er moet niet uitgesloten worden dat het ook een gewoon menselijk gevoel kan zijn, en het niets met "geesten" te maken heeft. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Visualiseer dat je een helder wit licht uitstraalt met kracht. Zeg maar een soort aura dat je beschermt tegen de dingen die je niet bij je wilt hebben. Dit heeft voor mij altijd goed geholpen, ook bij het geesten oproepen werkt dit goed voor mij, nooit ergens last van gehad terwijl andere die niet hadden gevisualiseerd, wel rare dingen meemaakte. Sterkte!!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk datje dit zelf verzonnen heb, ik kan mezelf doodsbang maken, als ik gewoon naast de spiegel ga staan, en denken, als ik nu in de spiegel kijk zie ik een monster, blabla, rode ogen, zieke geesten, enz.
dan durf ik echt niet meer in de spiegel te kijken (als ik in de mood ben dan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was vroeger ook zow bang, ik heb zes jaar in terapie gezeten omdat ik de hele nacht helemaal stijf met me ogen stijf open i bed lag. toen ik weg mocht van de terapie maar 2 jaar na die therapie is het weer allemaal teruggekomen.
Nu blijkt dat ik er gewoon heel gevoelig voor ben, jij bent dat waarschijnlijk ook of je kent iemand die pas is overleden en waar je een goede of juist slechte band mee hebt. Veel mensen zeggen dus ook dat je gewoon tegen ze moet gaan praten dus gewoon van ga weg enzo. Maar ik denk dat je jezelf daar ook bang mee maakt. Want dan ga je je ook weer dingen inbeelden. Ik weet dat het heel vervelend is en dat ik je er niet echt mee kan helpen. Misschien zou je is naar een paragnost kunnen gaan, die kan je warschijnlijk echt helpen als het echt geesten zijn. Succes, Allisson. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben ook altijd zo bang geweest, begin er nu vanaf te komen. Angst is het tegenovergestelde van liefde dus dat Angellena zei "Alles wat mij toegezonden wordt, stuur ik terug met liefde"
denk ik wel dat het kan helpen. Ik ben er vanaf gekomen door mezelf "in licht" te zetten. Alleen maar positief denken, visualiseren dat je beschermd wordt door een licht dat constant om je heen zit. Het idee is dat zoveel liefde/licht lagere trillingsniveaus tegenhoudt en dat ze vanzelf weg zullen gaan. Zal misschien niet kloppen maar het heeft mij in ieder geval geholpen. Angst is als een gat dat steeds groter wordt. Je kunt het gat dichten met informatie, ook al klopt het misschien niet.
Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 18:21. |
![]() |
|
lang geleden, toen ik nog in van die echte dekbedovertyrekspoken geloofde was ik altijd bang van ze. maar toen op een dag bedacht ik me ineens:'als ik nu eens hun vriendjes wordt?' en daarna was ik nooit meer bang van ze.
maar soms, als ik mijn ogen sluit, zie ik heel andere 'spoken' . het zijn enge wezens met verrotte en schedelachtige hoofden met schubben en allemaal andere vreemdvormige hoofden en dan zie ik voor me hoe ze allerlij gruwelijke dingen met me doen, mijn hart eruit rukken e.d. en dan wordt ik toch wel echt heel erg bang, en helpt me voorhouden dat ze vrienden zijn echt niet meer...
|
Hè, ik snap het niet... Als je bang bent voor de computer, dan ga je toch ook geen berichtje hier neerzetten???
Want dan moet je toch ook achter de compu? Of heb je een imode mobieltje met inet?? Srry mss ben ik dom....??
|
Dit komt voort door toedoen van de legendarische Latias. Het is een rode vogel, die met zijn pshychische krachen alles kan laten gebeuren. Hij kan mensen dingen laten geloven die er eigenlijk niet zijn. Het is echter niet zijn bedoeling om je bang te maken. Het is een heel vriendelijke vogel, dit in tegenstelling tot Latios, zijn broer. Die is veel serieuzer en houd niet van grappen. Ook hij is erg rechtvaardig. Dus wees niet bang, Latias en Latios zijn in de buurt als je zoiets merkt...
Ze zullen je niks doen... |
![]() |
|
Oh dan ben je vast ook doodsbenauwd voor mijn telefoon
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politie = moordenaars De Veroorzaker | 62 | 17-02-2014 17:00 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal]"het is een leugen" load_harmony | 10 | 06-09-2003 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Het leven is klote MUBA | 1 | 20-01-2003 13:50 | |
ARTistiek |
Hansaplast (kijk in de ogen van een travestiet) Ringmaster | 12 | 07-08-2001 16:29 |