Advertentie | |
|
![]() |
|
oh, ik dacht dat het over de stad Santiago ging. Zag laatst zo'n progje op tv over muzikanten in Santiago die helemaal verliefd waren op hun stad... Niet dat dit verder interessant is, voordat ik door ga brabbelen, maar wat ik zeggen wilde: Zo gepassioneerd over een stad schrijven is ook best okay.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij de waterput
bron van alle leven valt de Liefde uiteen een koude hand omvat het hart en dooft langzaam het vuur gevoel van schuld verwondt mijn hart de duisternis waarin ik zit maakt me angstig onzeker en klein tranen die niet kunnen stromen opgekropt diep in mijn ziel dit verlies wil ik niet dragen het wordt een te groot gemis laat die Liefde tussen ons je moet een cel niet delen koester ieder kostbaar moment als het beste in je leven. Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 09:11. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat je een mooie wereld schept in het laatste gedicht. Je gebruikt de juiste woorden in de juiste volgorde op de juiste plek. Voor mijn gevoel voegt het derde deel alleen niet echt iets toe aan de rest. Je hebt het daarvoor al over het verwonden van je hart, de duisternis en angstig, onzeker en klein. Ik heb het gedicht eens gelezen zonder die strofe, en eigenlijk vind ik het geheel dan sterker. Je laat dan net even wat meer aan de verbeelding over. Ik zou zeggen: probeer het eens zonder dat stuk, en als je het niets vindt, neem ik het terug
![]() Mooie slotzin ook!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is Santiago in staat je gedichten te lezen? (Buiten wat jullie geestelijk al uitwisselen) Geef je ze aan hem? Is hij wel bij je in de buurt (fysiek)? (Ik hoop dat ik je niet teveel vraag...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat laatste gedicht is wederom heel mooi met de liefde in je weet je keer op keer een bijzonder gevoelige snaar te raken, ik weet niet hoe het komt, maar dingen die anders cliché zouden klinken, klinken dat bij jou niet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik wens je toe
een zee van rust aandacht voor het diepste dit gevoel brengt jou weer terug naar waar je graag wilt zijn bereik je doel met heel je hart energie moet stromen vind jezelf als in een droom die nu uit mag komen ik mis je wel maar mijn ziel voelt heel diep met je mee mijn Liefde straalt voor jouw geluk en dat zal vreugde geven. |
![]() |
|
![]() |
Waarom moet ik zwijgen
liever schreeuw ik uit iedereen moet weten dat ik zo van je hou deze Liefde is zo mooi maar ook zo vreselijk droef met treurigheid omgeven in het donker in de kou geen openheid gesloten hart een kleine wereld alleen van ons het moet zo zijn geniet van elk klein moment heinner iedere kus voel onze harten samen kloppend in een ritme het ritme dat ons zegt deze Liefde is echt (sorry voor het uppen maar door omstandigheden kon ik een tijdje niet posten en ik wil graag mijn lange gedicht voor Santiago afmaken) |
![]() |
|
![]() |
Ook weer heel mooi, maar niet op zichzelf. Het moet inderdaad in een grotere context staan. Ik zou het op zich wel een goed idee vinden als je eens alles onder elkaar zou zetten wat je bij elkaar wilt hebben. Ik ben de draad namelijk wel kwijt waar het gaat om het totaalbeeld.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Misschien ken je mijn lichaam niet
herken je wel mijn ziel voel je geestverbondenheid het is toch een geheel wees niet ongeduldig,nee wij hebben zoveel tijd ontdek jij mij en ik vind jou als een herinnering iets wat al eeuwig bestaat zonder begin of eind de energie die Liefde heet en die voor ons schijnt. Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 07:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jouw Sam-sara gedichten zijn mooi,ik hoop dat jij er nog meer schrijft;ik zou ze qua gevoelens ook geschreven kunnen hebben. Wat kan liefde toch pijnlijk en tegelijkertijd zo prachtig zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf. Missy | 500 | 30-09-2009 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Zo zonder jou Negrotiator | 14 | 01-12-2003 16:09 |