Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zou kunnen beginnen met het volgende:
Wat voor systeem heb je? (vooral geluidskaart dus) De laatste drivers voor je geluidskaart? doen alle andere spellen het wel gewoon? reinstall al geprobeerd? wat is je OS? etc. Als je wilt dat we je helpen, zorg dan voor wat meer informatie |
![]() |
||
Citaat:
Geluidskaart --> C-Media Wave Device wat wil je meer weten??
||
Citaat:
jah sorry het weekend by the way: Systeem: Microsoft windows XP Professionol Versie 2002 Geregistreerd op naam van: ****** cijfers(denk een soort code) Computer Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1,50GHz Kloksnelheid: 1,50GHz 352 MB RAM-Geheugen Heb je hier genoeg aan?? greetz Maradinus
||
Citaat:
main menu --> opties --> audio (nog wat kan ik niet aan klikken) dus ik hoor totaal niks PS zoek jij??
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 17:58. |
![]() |
||
Citaat:
Minimum Hardware Requirements daar onder staat Sound Card With DirectX 9.0 Compatible Drivers dus imheb gister nog directX 9.0 gedownload en geinstleerd en vice city opnieuw geinstallerd maar nog steeds geen geluid in het voor stukje wel als je het spel opstart maar bij opties in het spel zelf niet ![]() miss kunnen jullie wat met deze informatie?? greetz maradinus
||
Citaat:
Soms zit het ook los en dan kan je het wel weten.
||
Citaat:
ps mijn ouders zijn nu naar de stad om een "Creative SB Live Player 5.1" (€36,50,-) hoop dat hij dan wel doet trouwens is het een goed merk en goede kwaliteit of raden jullie wat anders aan
|
hallo,
Ik zit nu met hetzelfde probleem. Ik hoor de radiostations, mar de overige geluiden niet (schoten, auto's. Alleen de radio dus). Eerst deed hij het wel maar nu niet meer. Wat moet ik doen??? (In opties hebb ik het geluid al aangezet en ja, mijn boxjes staan aan). Ik heb het al ge reïnstalld. AMD Athlon XP 2000+ (1.67 GHz) Windows XP Home Edition Direct X 9 (hoe zoek ik geluidskaart op???)(ben niet zo'n hardwarefreak ![]() Nog meer weten? pleazzz help me |
![]() |
||
Ik had in een andere thread het volgende gepost:
Citaat:
Mijn geluidskaart moet wel Windows XP ondersteunen, omdat ik nooit enige problemen heb met mijn geluid. Alleen in GTA VC heb ik die. Ook mijn Windows XP Home is helemaal up-to-date. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens nog een ander probleem erbij gekregen. Ik kan m'n GTA niet meer op de normale manier inkomen. Ik moet met mijn rechtermuisknop op de .exe-bestand gaan klikken, en dan op "uitvoeren als" klikken, wil ik het spel kunnen spelen. Ook kan ik mijn games niet meer saven. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
GTA:san andreas almererulez | 51 | 29-09-2004 22:21 | |
Games |
Geen Thief 3 editor bij Thief 3. teken petitie! freyk | 9 | 13-05-2004 14:33 |