![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
He! Daar heb ik ook last van...Heb jij er vooral last van na inspanning (niet persé sporten, ook gewoon naar school fietsen oid)?
Ik krijg het iig daarna en krijg dan enorme jeuk en het voelt branderig. Op plaatsen waar de randen van kleding zit (bovenkant broek e.d.)is het extra erg. De huis- & huidarts wisten niet wat het was. Het schijnt heel weinig voor te komen ![]() Ik heb er nu zo'n beetje 3 jaar al 3x in de week last van. De ene periode (stress enzo) meer dan anders. Heb je misschien iets anders dan normaal gedaan of gegeten? Ikzelf weet helemaal niet waardoor of waarvan het komt... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het ook bij inspanning (niet allergie voor zweet, maar wel 'gewoon' jeuk ed, ben niet anders gewend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Krijg jij ook blaasjes/blaren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik krijg gelukkig geen blaasjes/blaren. http://www.ziekenhuis.nl/ziektebeelden/267.html 'k weet niet of het bij jou zo iets is? |
![]() |
||
Citaat:
nee niet echt iets anders gegeten enzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dit is wel een goede link, tenk joe ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan zou een allergietest dus wel zin hebben om te kijken of je ergens allergisch voor bent? (Of het zelf uittesten, kan natuurlijk ook. Soms komt er uit zo'n test btw niks, terwijl je wel allergisch bent, dat kan.) Of heb je zo'n test al wel eens gehad? Misschien eens bij een alternatieve arts vragen...die kijken vaak heel anders naar dingen en kunnen daardoor soms dingen vinden, die een reguliere arts niet vindt. [edit]Ik heb jouw link ff gelezen, ik heb als allergische reactie op insectenbeten ook wel eens van dat soort plekken (alleen die trekken niet binnen een paar uur weg). Afgelopen keer heb ik er Aries (merknaam, maar is anti-histamine oid, geloof ik) voor gehad, dat hielp wel ietsje.[/edit] Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 19:24. |
![]() |
|
Er is al eens eens getest of ik ergens allergisch voor ben. Daar kwam uit dat ik nergens allergisch voor was (tenminste niet voor de dingen waar men vaak allergisch voor is). Volgens de huisarts kan het voor iets heel stoms zijn...
kan je die anti-histamine gewoon bij de drogist/apotheek halen of moet dat op recept?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anti-histamine zijn gewoon bij de apotheek verkrijgbaar en volgens mij ook bij de drogist. 't is nl ook tegen hooikoorts...ik weet nu ff geen merknaam, maar ze kennen het bij de apotheek/drogist zeker weten. Als een doktet het voorschrijft wordt het vergoed, anders niet, maar 't is niet onbetaalbaar. Je zou het iig een keer kunnen proberen (misschien helpt het niet, maar dan weet je dat iig). |
![]() |
||
Citaat:
(Atarax is vrij zwaar, weet niet of die 'zomaar' te krijgen is, maar goed...)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk/Pijn aan vagina vosje16 | 31 | 06-07-2006 23:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk bij warmte TLO | 11 | 18-06-2006 11:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Uitslag/jeuk rond schaamstreek Nikneem | 3 | 15-10-2004 14:34 | |
Lichaam & Gezondheid |