Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-09-2004 om 18:56. |
![]() |
||
Citaat:
Dus Liesje90 welke klas zit je?
||
![]() |
Citaat:
In de 1e en 2e had ik dat ook vaak en dan zelfs langer dan 2 weken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() @Mephostophilis : sterkte ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
meid niet zeuren. Of je zit een niveau te hoog of je zeurt. kom eens kijken bij een Uni of HS dan piep je wel anders meid. je moet nog zoveel leren ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en verder, of ik het normaal vind. ik vind het in zoverre normaal omdat ik dat zelf ook vaak had op de middelbare, ook vaak gewoon 3 op een dag ofzo (en hiermee doel ik niet eens op repetitieweken). maar ik geef toe dat het erg druk is, en ik zou er bovendien helemaal gestresst van raken denk
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oke, nou, ik had in de onderbouw ook ongelooflijk veel per dag hoor, maar dat is goed, want daar krijg je discipline van ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tis misschien wat druk...
Maar in de bovenbouw krijg je het nog drukker terwijl je alleen maar om de 6 weken en repweek hebt. ![]() En verbeter je manier van schrijven ajb even..
||
Citaat:
Ik heb een maand gehad waarin ik elke dag minstens 1, maar meestal 2 of 3 toetsen had. En dat waren PTA toetsen. Ondertussen dus ook nog gewoon les, wat met mijn rooster betekende dat ik tot 4 uur 's middags op school zat en m'n toetsen niet kon voorbereiden. Onderbouw is wat dat betreft een eitje, want al die toetsen zijn enkel voor voortgang: daar mag je best wat aan verkloten.
|
![]() |
Nou ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet zo druk heb gehad op de middelbare school. Alhoewel, er zijn meer factoren dan alleen het aantal overhoringen.
Maar zo'n so, hoelang doe je daarover, maximaal 1 uur denk ik Verslagen die heb je denk ik ruim op tijd opgekregen repetities 3 uurtjes? Das dus 4 uur per dag leren en in het weekend maak je je verslagen Aangezien je waarschijnlijk al om 4 uur thuis zit, kun je het best aan qua tijd denk ik en anders doe je toch een jaartje over? ![]() 10 jaar en dan al in de brugklas, die kids van tegenwoordig ![]() oja ik hoop dat je die verslagen wel beter schrijft dan die posts hier op het forum
|
Verwijderd
|
Nee je bent niet de enige.
Maar omgaan met drukte moet je leren. In de lagere klassen heb je een maximum aantal proefwerken dat je per week mag hebben en als je vindt dat dit gewoon niet haalbaar is met hard werken dan moet je er iets van zeggen. Later zul je misschien nog wel meer moeten leren maar je moet het wel opbouwen. Je moet ook leren plannen ( hoewel sommigen dat nooit leren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij in de onderbouw (klas 1-2) had ik misschien 1 week waar ik 3 toetsen had en dan was dat veel
![]() In de derde had ik er misschien 4 of 5 en docenten waren altijd zo aardig om niet twee taal toetsen op een dag neer te zetten (Dus geen duits en frans tegelijk) en de combinatie frans met geschiedenis werd ook nooit gegeven ![]() Over de vierde praat ik maar niet hoor... 1 toetsweek per periode van 12 weken, 9 se's in die week en 4 normale toetsen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Heb je het recht om een repetitie in de repetitieweek in te zien 3VWO mit15 | 11 | 04-07-2012 08:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Na] Hulp met repetitie's gewenst Evil Murray | 3 | 26-02-2004 12:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Faalangst (mijn repetitie van vanmiddag) Vogelvrij | 7 | 18-12-2002 18:05 | |
repetitie bewijzen Verwijderd | 5 | 27-05-2002 17:04 | |
Repetities downloaden | 4 | 16-10-2001 15:42 | |
Antwoorden voor Repetities !? ProSSM | 3 | 04-10-2001 21:32 |