![]() |
|
![]() |
Hallo,
ik rook alleen nog maar wiet/hasj maar wil binnenkort ephedra ( herbals ). Ik zag wat verschillende soorten staan op www.smartshop.nl, maar ik vroeg me het volgende af : - Hoe verslavend is het ? - Wat kan ik verwachten ![]() Bedankt ![]() GreeTz Aansteker |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar bij jou is het ook slecht gevallen..... Ben je nu nogsteeds van plan om verder te gaan dan?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mja dat zou kunnen, maar ik nam in toen ik nog niet gedronken had hur, en toen duurde het teee lang en toen heb ik misschien maar 4 biertjes gehad ofzo, nou ik als die-hard zuipschuit (
![]() Ennuh ja het zou kunnen dat ik er niet tegen kan, maarja dat wil ik dan zeker weten en dat kan alleen door het nog een paar keer te doen...zou ik wel zwaaaaar klote vinden trouwens! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mwha ik denk dat het vooral ligt aan de onbetrouwbare pillen...
En ik heb em wel eerst 1.5 uur superrrr gevoelt en dat gevoel wil ik weer. En hm ik werd wel gek, maar ik heb mezelf in de hand gehouden he, niemands hulp nodig gehad. Dus opzich ik kan het meestal wel aan als ik fout ga, hoe kut ik me ook voel dan. Ik ken me trouwens gewoon niet voorstellen dat ik er niet tegen kan.... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik weet niet hoe jij in je schoenen staat (ja, rechtop enzo) maar of je dat ook (geestelijk) stevig doet. Alles is verslavend, maar sommige dingen worden gewoon niet gezien als een verslaving
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Naja, Thanx guys
![]() Ik ga het gewoon een keertje proberen bij het uitgaan binnenkort en dan zie ik het vanzelf wel ![]() Maarre ik rook redelijk sterke joints, kan ik dus makkelijk bij mijn "pilletje' een blowtje roken ?? Enne, wat kan ik het beste doen ? Bijv in Rotterdam halen bij de lachende Paus ? En krijg ik het wel mee ![]() ![]() Of op Internet bestellen, alleen krijg ik het dan thuis gestuurd en me ouders hoeven het weer niet te weten ![]() Naja thanx again.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gewoon proberen mee te krijgen, over het algemeen doen ze neit zo moeilijk erover.
En ja als je gewend ben om te blowen, kan je er vast wel tegen hoor. Het is helemaal niet zo'n heftige drug hur ofzo...dus ik zou gewoon rustig aan doen met drank/blowen erbij, ff uitproberen wat je aankan... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
ephedra ervaringen? DVQ | 13 | 24-06-2005 09:27 | |
Drugs & Alcohol |
ephedra-verbod Verwijderd | 116 | 24-04-2004 16:04 | |
Drugs & Alcohol |
6 april ephedra verboden in nederland tarekh16 | 3 | 24-03-2004 10:37 | |
Drugs & Alcohol |
ephedra en de pil Verwijderd | 4 | 21-01-2003 18:47 | |
Drugs & Alcohol |
Verslag van mijn Ephedra tripje op dit moment Verwijderd | 12 | 14-10-2002 17:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje over ephedra Secretly | 6 | 15-06-2002 21:32 |