Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij mij zit het zo: Telefoonlijn -> DSL geval -> Access Point -> PC;PC;PC Gewoon IP op automatisch verkrijgen zetten is goed genoeg, zowel op de router als PC´s. Heb je jouw MAC-adres al laten koppelen aan een IP door Demon? |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.zyxel.nl/p650/z009.html lees dat mkaar eens ![]()
||
![]() |
Citaat:
vervolgens jou mac laten "clone" naar je router. bij mij staat het onder : Dynamic IP onder Host name zet je natuurlijk de naam van demon (net als die van je email postvak@hostname.demon.nl) dus je vult dan dat gene wat er bij jou ipv hostname staat. maar als je het advies van CryptapiX gebruikt heb je geen router nodig. succes |
![]() |
|
![]() |
Nogmaals allemaal bedankt..het is gelukt zonder er een router voor te kopen.. !
Maar het andere probleem is...ik krijg geen thuisnetwerk voor elkaar Mijn Pc is Windows XP PRO Broertje Pc is Windows 98SE Ik heb heel vaak netwerken gebouwd..maar deze wil alsmaar niet lukken.. Iemand suggesties ( Ik gebruik Norton Firewall 2002 )..maar daar zal het niet aan liggen want die heb ik aangepast voor netwerk-gebruik) B.v.b ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en wat er precies niet werk
||
Citaat:
(netwerk eigenschappen, en daar waar je ook alle protecollen installeerd filesharing aanstaan) kan je elkaar op netwerk wel pingen?
||
Citaat:
maar ik snap echt geen fuck van je verhaal? ![]()
|
![]() |
volgens mij heeft hij het , toch beetje standaard probleem, met de verbinding tussen windows 98 en XP.
maar probeer het anders ook eens vanaf de andere pc. vaak is het verbinden vanaf een XP naar 98 makkelijker dan andersom. overigens heb ik volgens mij nooit een goede oplossing gevonden maar goed. succes |
![]() |
|
Het is heel eenvoudig, in de help files van win XP staat geloof ik precies hoe je XP en 98SE met elkaar verbindt. Je moet alleen een soort update doen op je 98SE PC, want de standaard filesharing van XP werkt niet zomaar op 98SE...
Sterker nog, het draaien van de "Windows XP Network Setup Wizard" legt helemaal uit wat je moet doen...
||
![]() |
Citaat:
bij in slaapstand zetten en terug eruit.heb t zelf en kan er nix aan doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|