Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maare, zullen we het on-topic houden? Voor zover dat kan op DK. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn trein heeft bijna nooit vertraging die er toe doet, er staat op het bord bijna altijd 5 minuten, maar daarvan heeft hij er 3 ingehaald als hij aankomt en de rest haalt hij later in.
![]() NS ![]() ![]()
||
Citaat:
een nieuw soort tram/trein die nog vaker stroomstoringen en problemen heeft als de ouwerwetse trein ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Stond ik vast met nog 20/25 FC Groningen supporters, eerst op station Roosendaal en later op station Breda. Maar om de NS kut te noemen? Nee, ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad op bovenstaande na.
|
Ik had laatst pta-week, ik was bij mn vader in Bloemendaal en moest met de trein naar Amsterdam. Dit duurt een kwartiertje ongeveer. Trein viel uit. Half uur later zou de volgende trein komen, 10 minuten vertraging. Uiteindelijk uur te laat in Amsterdam. PTA gemist --> herkansing. Dus moet ik n herkansing gebruiken die ik nog hard nodig zal hebben en kan ik alles opnieuw leren
![]() ![]() |
![]() |
|
ertraging vind ik totaal niet erg. Het feit dat ze niet omroepen WAAROM vind ik veel frustrerende. Is het nou zo moeilijk om even tegen de passagiers te zeggen dat het je spijt dat je te laat bent maar dat de trein stuk is? Is het nou zo moeilijk een minimum aan service te bieden? Zijn die conducteurs contactgestoord? Durven ze niet te praten? Hebben ze uberhaupt we lde goede baan gekozen?
||
![]() |
Citaat:
De NS moet ook eens zeggen waarom er vertraging is. Misschien dat het rijdend/stations-personeel dan wat meer begrip krijgt van de passagiers. |
![]() |
|
|