Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien is de kat ziek. Katten gaan vaak wel anders doen qua eten enzo als ze zich niet goed voelen. Misschien een ontsteking in de maag. Vlees verteert zwaar en groente wat lichter enzo?
Ik zou gewoon naar de dokter gaan of even vragen op een forum over katten. Misschien dierenforum.nl of www.dekattensite.nl
||
Citaat:
Dokter idd. En anders, is het bewustzijn van jouw kat zó groot dat deze de keuze kan maken om vegetarisch te worden?! Verplaatsen naar het 'mystiek forum' dan ![]()
||
Citaat:
Plantaardig materiaal was toch juist zwaarder te vertereren dan dierlijk materiaal? ![]() Een koe heeft 4 magen, en een darmsysteem van meters, alleen om dat gras stuk te krijgen. Een kat heeft 1 maag en een klein darmsysteem. Ik vraag me dus ook af of de kat in kwestie de groente wel kan afbreken. Celwanden van planten zijn vrij dik, die van dieren zijn heel dun. P.S. Ik vind niet dat blijkt dat je er geen verstand van hebt hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Via sommige dierenwinkels denk ik ook of natuurvoedingswinkels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn kat eet alleen drie happen brokjes op een dag ofzo, verder leeft ze op kattenmelk. Misschien dat ik het ga proberen, maar das alleen maar in de hoop dat ze dan normaal gaat eten. En ander voer staat er toch ook wel, omdat we nog een andere kat hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic Verwijderd | 500 | 30-05-2006 13:09 | |
Eten & Drinken |
Waarom eet je vlees? Verwijderd | 342 | 26-09-2005 23:03 | |