Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Dankjewel ![]() ...Ben overigens al 4,5 jaar in therapie bij het RIAGG ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik herken het wel. Dat deed
Wanneer ik boos ben, of verdrietig, ging ik eten, ik doe dat nu een stuk minder. Hoewel ik me vanavond weer helemaal volgestopt heb. ![]() ![]() Succes en als je ergens over wilt hebben ofzo, pm je me maar ![]() |
![]() |
|
probeer je problemen op een andere manier van je af te zetten dan door te eten, b.v. door te sporten, of door te schrijven, of door er over te praten, al is dat geen gemakkelijke optie.
wat je ook doet, vooral niet braken als je zo'n eetbuien hebt, anders word je daar mss te veel aan gewoon en evolueert het in een eetstoornis (boulemie). |
![]() |
|
Ik kan je helaas alleen vertellen hoe ik het zo goed mogelijk volhoud: Door het druk te hebben, giga druk, maar niet gestresst kan worden, zodat ik gewoon eigenlijk de tijd niet meer heb om te eten of er later te moe voor ben. Zelf schrijf ik ook veel, gewoon in m'n dagboek of op een kladblok dat ik bij me heb. Ik probeer ook wel eens de stad in te gaan, maar dan alleen wanneer ik het zonde vind geld uit te geven, want anders loop ik nog de kans om iets te kopen. Zorg dan wel dat je drinken (bijv. water) en ook wat eten (bijv. wortel of appel) mee hebt. Wellicht zul je ze niet eens aanraken, maar het idee dat je ze hebt zullen je er misschien wel van weerhouden.
In ieder geval veel succes met alles!
||
Citaat:
![]() anyway ik denk dat het vooral afleiding is of een lekker gevoel van het eten zodat je niet over die vervelende dingen hoeft na te denken.. ik doe dat zelf ook maar dan met andere dingen je zou het eten misschien kunnen vervangen door iets anders dat je een fijn gevoel geeft.. een hobby ofzo nog beter is om die vervelende gevoelens over je heen te laten komen en daar je les uit te trekken.. die vervelende gevoelens zijn er natuurlijk niet voor niets.... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan ![]()
||
Citaat:
maar als ik me depri voel ga ik soms ook nog es (vr)eten. en van het een komt het ander.. anyway, ik wou een tip geven, maar die is al gegeven. succes ermeej, xxx
|
Als ik me klote voel dan eet ik juist niet. Dus ik heb het tegenovergestelde van jouw zeg maar. Ik probeer daar verandering in te brengen maar als ik boos ben of me klote voel dan kan ik mezelf niet aanzetten om te gaan eten. En dat duurt heel vaak net zo lang totdat mijn bui weer over gaat of dat ik echt ontzettend honger heb.
|
![]() |
||
Citaat:
Dank voor de wijze raad ![]() ![]()
|
![]() |
hej coopergirl,
hmm als ik jou was zou ik echt uitkijken. Je verhaal is een beetje kort en je vertelt ook niet waarom, hoevaak, hoeveel enz je t doet, maar t lijkt op boulimia. Het is nog niet echt erg, maar je moet zeker uitkijken!! Tip: regelmatig eten. Dus NIET dieten. Ook al voel je jezelf veel te dik, geloof me door bn kom je alleen maar aan uiteindelijk. Ga dan gewoon gezond eten en gun jezelf af en toe wat lekkers. ennuhh je moet niet vergeten dat iedereen wel een keertje teveel eet. Iedereen krijgt wel eens een chocola-aanval dat die repen chocola opeet. En daar moet je je ook vooral niet schuldig over voelen, daar ben je meisje voor en als je verder normaal eet kom je daar echt niet van aan!!! Als je het gevoel hebt dat je een eetbui krijgt ga iets doen. Bel iemand op, ga bij een vriendin langs, ga een wandeling maken, hardlopen, tekenen of weet ik het wat. Heel veel succes, Liefs bijna exboulimiapatient |
![]() |
||
Citaat:
Rationeel gezien wéét ik dat het niet vreselijk slecht is om een chacolade-eet-aanval te hebben, echter spreekt mijn gevoel dit falikant tegen ![]() Dankjewel voor je verhaal ![]() ![]() ![]() ...Jij ook succes en sterkte toegewenst!
|
![]() |
Hoi,
Ik lijd al twee jaar aan eetstoornissen, het begon bij mij met boulimie en ik trek nu meer richting anorexia. Ook ik heb last van depressies/perioden waarin ik terneergeslagen ben. Als je een keer wil praten, dan moet je me even een privéberichtje sturen, dan geef ik je mijn e-mail adres. Ik ben net zo oud als jij. Sterkte. |
![]() |
|
hmm..
dat probleem heb ik ook.. telkens als ik ergens last van heb, iemand zit me dwars, liefdesverdriet, het gaat niet goed op school etc. dan grijp ik naar de dichtsbijzijnde chocoladereep of frikadel.. het is een zwakte.. je moet het overwinnen.. ik ben er mee bezig.. meer kan ik er nu even niet over zeggen.. ![]() Sterkte!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic # 20 Nonaj | 500 | 13-11-2007 08:15 | |
Psychologie |