Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kruimel: Is eten voor jou een probleem? Zo ja: welk probleem heb je ermee? eten is soms (vaak, onbewust bijna altijd denk ik ![]() ik KAN de hele dag door eten als ik wil...ik zou in 1 kwartier zo 6 boterhammen naar binnen kunnen werken en dan 1,5 uur later nog gewoon avond eten...ook al voel ik me vol en soms ook vies etc...ik kan gewoon niet stoppen ik heb wellus een test gedaan voor een onderzoek aan de UNI en daar kwam uit dat ik een externe eter ben...dat betekend dat ik beinvloed word door dingen van buitenaf...ik eet meer buitenshuis, als ik iets lekkers ruik in de stad bv denk ik meteen: ow dat wil ik hebben, mmm daar heb ik zin in...zoiets houd dat in... ik ben niet echt een emotionele eter, alleen merk ik wel als ik me verveel dat ik sneller naar wat eten grijp...maar niet dat ik echt een vreetbui krijg als ik me kut voel...wel zal ik sneller wat vets/ lekkers eten om me beter te voelen....mja weet ik veel....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nouja... ik heb er wel last van af en toe, maar dan stop ik op een gegeven moment gewoon omdat ik vol zit/het niet lekker meer vind ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
heb ik een eetstoornis? HelpMePlease | 16 | 20-07-2005 13:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
omgekeerde eetstoornis Experium | 19 | 08-06-2005 15:49 | |