|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van katten? | |||
De allerliefste dieren |
![]() ![]() ![]() ![]() |
95 | 48.72% |
Lieve dieren |
61 | 31.28% |
Gaat wel |
21 | 10.77% |
Ik vind ze niet aardig |
18 | 9.23% |
Aantal stemmers: 195. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind katten onwijs lieve beesten.....jammer dat m'n vader en broertje er allergisch voor zijn en we ze dus niet meer hebben
![]() maar....bijna elk huis bij mij in de straat heeft katten ![]() ![]() |
![]() |
|
katten. Zijn trouwer denk ik. We hebben een hond die niet naar me omkijkt, maar onze kat staat altijd standaard bij de schuurdeur op me te wachten als ik uit school kom (alhoewel ik haar toch eens mmoet afleren om niet in mijn fietsmand te springen als ik aan kom fietsen, en dus nog niet stil sta...*slinger, slinger, crash!!!*)
||
Citaat:
Als we te jagen gaan is het leukste als je een hond bij je hebt, er zijn honden die zelfs kunnen drijven. Nou is onze hond geen jachthond, het is een jack russel, deze kan je alleen gebruiken bij de vossenjacht en drijfjacht op wilde zwijnen(en deze zitten niet bij ons).
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar katten zijn niet alleen voor intellectuelen. Ik zou eerder zeggen: mensen met een sterke, en liefdevolle persoonlijkheid ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dat van die stinkende grindbak is bullshit. wij hebben een kat die gaat voor de deur staan zodat ie zn behoeft buiten kan doen. honden zijn inderdaad trouwer, katten zijn lekker zelfstandig. al vind ik beide lief!
|
Ik vind katten geweldige dieren
![]() Om maar even bij het verhaal te blijven. Met katten gebeuren altijd wel grappige dingen; zoals kat springt in pan wanneer er vlees in de pan ligt, kat slaapt in gootsteen word zeiknat wakker, kat klimt in VOGELHUIS en wacht vogel op (zonder succes) etc. Ik maak altijd wel leuke dingen mee met onze katten (het vogelhuis verhaal kwam zelfs in de krant met foto, niet door mijn toedoen - flink raar inneens je kat in de krant te zien overigens). Daarnaast willen katten vaak knuffelen, wat ook een leuk iets is ![]()
|
Lieve dieren. Maar de kat die mijn vriend had was echt psycho af en toe. Dan vloog ie keihard door het huis, sprong tegen de muur op en viel je aan en rende dan keihard weg. Ik was echt bang voor m af en toe... Nu woont ie op n boerderij en kan ie zich lekker uitleven, en ik ben blij dat ie weg is
![]()
|
Gaat wel. Ik vind katten soms zo mysterieus, dan sneaken ze achter je aan en ineens hangen ze in je nek (nee, ik heb geen fijne ervaringen met katten) mij krabben ze ook altijd. Komt misschien omdat we honden hebben. Maar ze kunnen ook wel lief zijn hoor! (als ze slapen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier is geschikt? Balance | 55 | 31-10-2011 09:28 | |
De Kantine |
Jojo's saaie pyjama's: Altijd stof voor saaie grappen #908 Rivka | 500 | 11-03-2010 22:34 | |
De Kantine |
vraag maar raak nummer 5 Hernuel Fan | 500 | 17-03-2009 10:51 | |
De Kantine |
Vraag maar raak #3 Verwijderd | 500 | 23-01-2009 15:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
De Kantine |
Vraag aan de volgende forummer Sky Jewel | 500 | 19-02-2004 19:57 |