Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar toch vindt ik het 1 van de dopere schrijfen van dit jaar |
![]() |
|
Ik heb echt veelsteveel gemist afgelopen jaar.
4. DJ Danger Mouse & Jemeni - Ghetto Pop Life 8. Non Prophets - Hope 10. Last Emperor - Music,Magic,Myth Ben ik nog steeds naar op zoek, downloaden en via internet bestellen is verboden bij ons thuis, dus ik moet echt alle platenzaken afzoeken. Maar dat is eigenlijk ook gewoon leuk ![]() Atmosphere blijft gewoon een van mijn favorieten, de nieuwe is zeker minder dan god loves ugly, maar slug blijf briljant, die stem met die teksten heb ik gewoon een zwak voor. Ik vond Outkast ook erg sterk dit jaar, Gangstarr viel me eigenlijk toch een klein beetje tegen. Hij was goed, maar ik vond hem net iets te eentonig. En dat er een nieuwe Dilated Peoples uit is, die moet ik dan ook maar eens op gaan zoeken. Pff, ik mis echt te veel. Oh, craig G, Canibus en van hollandse bodem Opgezwolle en raymzter waren ook erg sterk.
|
atmosphere idd een teleurstelling vergeleken met het oudere maar toch vet.
non prophets vet sole - bottle of humans buck 65 - talkin honky blues aesop rock - bazooka tooth [zelfde verhaal als atmosphere] omid - monolith
|
hmm..
Dizzee Rascal - Boy in da Corner Buck 65 - Talkin'Honkey Blues Hymie's Basement (yoni wolf & andrew broder) Why? - Oaklandazulasylum Why - Almost Live From Anna's Cabin Dosh Josh Martinez - Buck Up Princess Sweatshop Union - Natural Progression Subtle - Spring EP
||
Citaat:
ahw goede smaak ![]()
||
Citaat:
|
3. Immortal Technique - Revolutionary vol. 2
Echte goede lyrics die teminste ook nog een betekenis hebben, en had gehoord dat hij nu bij uncle howie records zit dus volgend jaar is hij de man. 6. Gang Starr - The Ownerz hetzelfde geld voor dit album [/B][/QUOTE] helemaal mee eens eigelijk
|
Viktor Vaughn (MF Doom) - Vaudeville Villain
Rob Swift - Under the influence Rob Swift - Who sampled this X-ecutioners - Murder the classics X-ecutioners - Scratchology Mixmaster Mike - Beastie show breaks DJ Curse - Real classic material DJ Craze & DJ Klever - Scratch nerds D-Styles - Phantazmagorea
||
Citaat:
Ja, deze vind ik beter dan the ownerz en sevens travels. Om te zeggen dat hij beter is dan outkast weet ik nog niet, denk dat ik hem daarvoor nog een paar keer moet luisteren, maar dit is zeker weten een van de beste albums van dit jaar.
||
Citaat:
![]() ik was ook onder de indruk, want ik haat normaal die shit van sage francis en al die andere nerdrap, maar dit album greep me wel meteen bij de keel ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sziget 2009 Juicyhil | 151 | 20-12-2009 12:11 | |
De Kantine |
Grabbelen in het saaitopic op de saaimarkt #193 Verwijderd | 501 | 02-05-2008 09:42 | |
Muziek |
Jay Dee overleden LeRatLuciano | 19 | 16-02-2006 20:02 | |
Muziek |
welke liedjes op jou mp3? Jochem12 | 94 | 23-02-2005 12:12 | |
Muziek |
kelis Escapism | 48 | 10-01-2004 09:39 | |
Muziek |
rapper van het jaar??? br4m | 184 | 05-02-2003 22:36 |