Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
IK drink opzich best veel en hoef zowieso al nooit te kotsen en een kater valt wel mee meestal maar je hebt het gewoon zelf in dehand...
Wat je drinkt Wat je drinkt voordat je gaat slapen , hoelang je slaapt wat je eet, enz enzenz
||
Citaat:
oh en btw ik heb heel snel een kater ![]() zelfs als ik niet mega veel zuip heb ik nog wel een lichte kater is echt een kut eigenschap ![]()
|
Verwijderd
|
euhmm toen ik vandaag wakker werd kwam ik erachter dat mijn koptelefoon nog op mijn bed lag en mijn compie aan met pr0n op het scherm
![]() en ik was zwaar bezopen dus, want ik passed out op me bed ![]() word ik wakker met zwaar hoofd en nog steeds bezopen dus en een beetje misselijk. Maar toen ging ik ff eitje bakken en koffie drinken en toen kwam ik er weer bovenop, dus dat überzieke gevoel raak ik wel snel kwijt meestal. Ik ben alleen de hele dag brak en moe en dood. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vroeger wel echt de ergste katers die je je kan voorstellen gehad mar tegenwoordig kan ik nog zoveel drinken en de volgende morgen voel ik me alleen een beetje brakjes. Kan ook iets met gewenning te maken hebben. Zo van ik heb zoveel katers gehad dat ik het niet meer merk. Ook kotsen als ik te veel gezopen heb gebeurt niet meer. Ik ga tegenwoordig na te veel bier nokkie maar hoeveel ik daarvoor ook drink, kotsen doe ik niet. Ik heb op een geval na al zo'n drie jaar niet gekotst en zuipen doe ik aardig veel dus wat dit te betekennen heeft?
Kanker ík ben stoned |
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]eXo schreef op 03-01-2004 @ 16:08:
woowww vet stoer ![]() wat ben je toch een enorm coole en bovendien unieke vent orion2003 ![]() ![]() als ik echt dronken was, heb ik ook wel een kater. maar ja, van 2 breezers word je niet dronken he orion [/QUOT ![]() Nee ik voel me ook heel stoer hoor ![]() De rede waarom ik dit topic heb geopend is om te kijken hoe andere het 'dronken zijn' ervaren, en of er mensen zijn die er net als ik geen last van hebben. Want ja in mijn omgeving zijn er niet veel mensen die geen problemen na drank ondervinden. Ik ben dus gewoon nieuwschierig. En of je twijfeld of ik wel 'echt dronken' ben geweest kan ik begrijpen, maar het is natuurlijk lastig te zeggen wanneer je dronken bent, dat hangt af van je eten, slaap, tijdstip, plaats e.d. Maar als je het echt wilt weten, ik heb wel eens 11 bier in een avond achterover geslagen, met daartussendoor nog wat mixen. Verder drink ik wel eens (1x per maand) 8 bier of meer op een avond. Verder gaat er elk weekend tijdens het uitgaan ook een x aantal bier doorheen. In all gevallen wordt ik alleen melig. Zeg ik dingen directer, praat ook meer enz. Het heeft dus ook wel degelijk effect , maar tot dusver niet negatief.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mjup maar wat jij omschrijft is: AANGESCHOTEN
als je dronken ben ga je lallen, loop je niet meer recht (of je valt constant) en heb je een zeer moeilijk hoofd enzo of je valt direct in slaap... En tja 11 biertjes en 9 mixjes ben ik denk ik goed aangeschoten, tegen dronken aan... Maar dat was 1 keer, je kan gewoon geluk hebben dat je die keer geen kater had. Als je normaal 8 biertjes drinkt of iets meer, hoef je idd geen kater te krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |