Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht toch echt serieus dat het er een andere naam voor was... ik zal es mijn bronnen open gaan gooien [edit] het heeft wel wat te maken met uittredingen (uittredingen hebben ook niet altijd iets met de dood te maken), heb wsl niet helemaal gelijk dat je het 'vallen' ook uittredingen kan noemen, wel heeft hebben uittredingen met astrale projectie te maken... dat staat dus wel in verband met het 'verlaten van de ziel van het lichaam'... hoewel die wetenschappelijke verklaring ook niet ongeloofwaardig klinkt [/edit]
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 23:00. |
![]() |
|
khebbet alleen ooit een keer gehad bij nachtmerries, maar goed, grappig effect eigenlijk... en inderdaad, als je iets neerzet, zet er dan ook de wetenschappelijke verklaring bij...anders gaat iedereen zo zweven hier
![]()
|||
![]() |
Ik heb hierover een artikeltje geschreven op mijn website, waar ik ook nog ‘vallen in dromen’ en de mening van de wetenschapper Carl Jung aanhaal. Je vindt het artikel op: http://www.geocities.com/pe100nl/Val...in_dromen.html Hierin staat mijn mening, dat het een kwestie van lichaamsenergie is. Toen ik met een gezondheidsdieet begon en mijn gezondheid vooruitging, hield het ‘vallen’ op namelijk. Volgens mij is het dus een tijdelijk ‘wegvallen’ van een deel van je bewustzijn door gebrek aan lichaamsenergie. Mensen op het droomforum van whiteshadow zeiden geloof ik destijds ook, dat ze erg moe waren als het gebeurde.
Op dit forum is er ook iets over te vinden: http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=1826 en http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...ghlight=vallen Het gebeurt ook dat mensen die uitgetreden zijn, in hun lichaam terugkomen, heel plotseling, maar dat is niet echt dit soort ‘vallen’, het is meer ‘terugfloepen’ in hun lichaam. Het hoeft ook niet van boven naar beneden te gaan, het kan ook horizontaal gebeuren. Wat er ook iets op lijkt, is de ervaring van het afdalen van grote hoogte, en dan naar de aarde toe komen. En vlak daarna word je wakker. Dat heb ik ook eens meegemaakt, maar het ging vrij langzaam, dit is dus geen ‘vallen’, ik vind het eerder ‘naar de aarde afdalen’. Heeft meer te maken met wat hierboven staat van ‘ziel uit je lichaam geweest’ en ‘astral plane’. Ik heb hierover geschreven in http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=1819 (5e berichtje en 8e berichtje) hiervan een klein stukje: Citaat:
Citaat:
~pe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*zucht diep* |
![]() |
|
![]() |
ey
het klopt idd dat als je valt als je wakker schikt dat je dan in een diepe slaap bent geweest en je lichaam hebt uitgetreden. als je paranormaal begaafd bent dan kun je het soms meemaken dat je ook soms je lichaam verlaat als je slaapt en dat je dan ook je lichaam echt ziet ect. kuz, Dark Angel
||
Citaat:
![]() ![]() 1 keer verliet iets (ies anders) mij 1 keer jumpte er wat in mij ![]() |
![]() |
|
Wat ik had meegemaakt lijkt er wel op. Ik lag ook op m'n buik. Opeens had ik had idee dat ik omhoog ging. Ik probeerde m'n ogen open te doen, maar op een of andere manier ging dat niet. Toen ik eenmaal boven was zag ik of dacht ik de aarde. Toen viel ik ook naar beneden. Van dat gedeelte weet ik eigenlijk niet veel meer. Ik wist niet meer of ik daarna wel echt wakker werd.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sheesh, wat denk je wel, we zijn op mystiek hoor, hier moet je goedgelovig en het liefst ook tamelijk dom zijn. Bijdehand is uit den boze. Ga je schamen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Morgan,
Dit is volgens mij iets, wat je nog een keer anders kunt gaan begrijpen. Alleen mensen (zoals jij denk ik) voor wie het paranormale niet passend is in hun leven, die moeten goedgelovig zijn om erin te gaan geloven. Ik denk dat je projecteert, en het over je eigen gevoelens hebt, die jou (als 'niet paranormaal persoon) gezond houden. Ik zou mijn eigen gevoelens ontkennen als ik zou vinden dat je dom en goedgelovig zou moeten zijn om in spirituele/mystieke/paranormale dingen te geloven. Ik maak dingen mee, die jij onzin vindt. En anderen ook, denk ik. Dus niet te min doen over het mystieke forum, hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
"Abortus moet alleen worden toegepast in speciale gevallen" aniel&willeke | 18 | 01-12-2002 17:15 |