Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
's zomers draag ik een t-shirt of zo'n bigshirt, 's winters draag ik meestal een t-shirt of bigshirt en een korte of lange broek en sokken (ligt een beetje aan hoe koud het is), maar das omdat m'n vriend er naast ligt (hij is de kachel), zonder hem heb ik meer aan, anders is het koud. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zomers meestal een nachthemd, bigshirt of een wijd oud t-shirt
's Winters meestal een pyjama met lange broek en lange mouwen en soms daarover ook nog mn trainingsbroek met een trui (bijv. op de camping als het erg koud is)
|
![]() |
Ik wil gewoon het hele jaar door slapen met mijn XXL-tshirt (met een meisje met een lekstok!), maar na 7 maanden moest ik hem inruilen voor een wat langer slaapkleed met zwarte poedels op die rode strikjes dragen.
En dat is veel te warm, maar ik moet het dragen want anders krijgt mijn achterwerk een verkoudheid omdat ik bijna altijd zonder deken slaap. |
![]() |
|
gewoon pyama of nachtjapon van een goede warme stof vaak gewoon flanel lekker warm en zacht.
in de zomer zoals deze in die hitte golven enzo dan draag ik mijn onderbroek en hemdje en als het echt heet is dan alleen onderbroek
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapkleding / naakt slapen? McMe | 107 | 07-12-2004 15:13 | |
Lifestyle |
Naakt slapen Verwijderd | 128 | 09-01-2003 19:41 | |
Lifestyle |
wat doe je aan om te slapen? Verwijderd | 71 | 02-08-2002 17:44 | |
Lifestyle |
Koop je ook wel eens kleding die je alleen maar thuis aan doet? Spoeleh | 33 | 05-06-2002 21:34 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan, deel II beuk | 460 | 23-05-2002 18:05 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |