Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je hebt verschillende mensen met veschillende ideen en opvattingen over genotsmiddelen ..
De ene vind drinken stoer en indrukwekkend en dronken zijn ziet degen als een onderwerp voor "stoere mannen gesprekken" .., "jah man ik was zooo zat gisteren avond dat ik in mijn buurman's brievebus ging zeiken ... " .. " zoo ik kneep in Anita'a reet gisteren avond in de disco " .. walgelijk gewoon ![]() en je hebt mensen die drinken voor de gezelligheid bij het uitgaan ... en je hebt mensen die hun probleemen weg drinken.. (zeer dom) over roken .. jah ik denk dat iedereen daar mee begint uit : 1 nieuwsgierigheid ...en ze ontdekken dat een sigarett best lekker is .....of juist goor ..(en ze doen het nie meer of ze blijven probeeren tot dat ze het lekke gaan vinden of doen alsof ze het lekker vinden ![]() 2 stoer zijn : "oooh kijk wat ben ik stoer met een peuk in mijn bek en ik rook niet eens over mijn longen (zonde van je geld ..) maar jah .. als het maar indruk maakt ... ![]() 3 jah de rest doet heht duzzz waarom zou ik het niet doen ...straks vinden ze me stom ofzo .... ![]() jah en zulke situaties leiden tot verslaving .. ook weet iedereen voordat ze er mee beginnen dat roken slecht voor je is ..
|
ik kom wat losser door wat te drinken, en daar doe ik het grotendeels voor, ook wel omdat een biertje wel lekker is
![]() roken vind ik stress verlagend, dat is ook een belangrijke reden dat ik het doe, en na het eten bijvoorbeeld, is roken heel erg lekker
||
Citaat:
|
![]() |
ik was altijd heeel erg tegen roken..zat er ook altijd midden in...m'n pa, broer en zus rookten...en m'n ma had gerookt...maar ik stikte er bijna altijd in....
![]() ![]() en wat 't drinken betreft....tis gewoon lekker om je soms ff helemaal te laten gaan....ik kom ook lekker los ervan...niet dat ik zonder een saaie doos ben ofzo...en op z'n tijd is een biertje niet verkeerd! ![]() maar goed....'t ging mij er niet om om stoer te zijn etc....of om er bij te horen want ik heb altijd goeie vrienden om me heen gehad...m'n beste kameraad rookt niet en die waardeer ik eigenlijk nog meer dan de rest op dat gebied.... maar goed. mazzelzzz |
![]() |
|
![]() |
dronken is gewoon stoer ja, vooral als je op de grond ligt en niet meer op kan staan, compleet hilarisch. Verschrikkelijk.
Roken is gewoon een teken van domheid, je begint eraan omdat je het er leuk uit vind zien en je weet dat je er verrot en verslaafd door raakt. Een teken van domheid dus. Dit geldt niet voor jongetjes van 11/12 die roken. Dat is gewoon WEL stoer, als klein manneke wordt je dan echt raar aangekeken en wordt je gezien als ........ vul maar in. ![]()
|
![]() |
Wat is dit nou voor gezeik dat roken en teken van domheid is??
t is gewoon lekker en als je echt wilt stoppen (en dan bedoel ik ook echt goed stoppen) lukt het je wel. En over dat t veel geld kost, de helft is ongeveer belasting, maar daar hoor je nooit iemand over zeiken, maar jah...dat zal wel aan mij liggen
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat de helft belasting is vind ik redelijk. Door hoge prijzen proberen ze mensen ervan te weerhouden de zelfde stap te maken als jij. Desondanks spaar je nog steeds veel geld uit als je stopt, of de helft nou belasting is of niet.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ennuhh ff voor de duidelijkheid.. mijn eerste hijs was OOK lekker...en NIET om stoer te doen... en ik denk niet dat ik de enige ben.. but who cares.. CheerZ..
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is pure meeloperij en je gelooft wel dat je je beter kan concentreren enzo door een sigaret, maar eigenlijk is het niet waar...
Iedereen die rookt of zwaar drinkt heeft geen karakter. Je moet karakter hebben om te zeggen dat je het niet wilt. Ik rook en drink niet, ben zeker en vast geen seut en vind het maar heel zielig om anderen te zien paffen.
||
Citaat:
![]() nothing personal btw...
||
Citaat:
ik denk ..als echte 'diehard meeloper' kan t je geen ruk schelen hoeveel je moet dokke om erbij te horen... denkt ik dan... en verders wrom je ermee begint.. in mijn geval was het gwoon pure nieuwsgierigheid...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toegegeven, er zullenb best veel mensen zijn die roken/drinken om erbij te horen, maar om dan maar iedere roker/drinker over een kam te scheren is zwaar overdreven. En wat heeft karakter met roken/drinken te maken? Dan kan ik net zo goed zeggen dat jij geen karakter hebt doordat je zo minachtend tegen rokers/drinkers aankijkt...Pure onzin dus. Overigens rook ik zelf niet, drinken wel, maar heb ik geen lage dunk van mensen die het wel doen. In mijn vriendenkring rookt men niet om 'erbij te horen' (tegenover wie zouden ze zich moeten bewijzen?) maar doen ze het omdat je dat zelf willen. En ik accepteer dat gewoon. Ook zullen zij mij niet als minderwaardig beschouwen omdat ik roken niet lekker vind... |
![]() |
|
Ik ben nooit niet dronken ik drink mishcien ook wel niet veel.
Ik rook niet ! Soms denk ik van.........ik zou het wel willen doen maar dan alleen om er bij te horen. Want die mensen zijn zo stoer. Maar weet je wat het is Je bent pas stoer als je van sigaretten af kunt blijven! ![]()
|
![]() |
Ik drink wel, word ik wat losser van en het word over het algemeen gewoon gezeliger......
Roken doe ik NIET, iedereen van mijn vrienden wel, maar de meeste doen het om erbij tehoren, en raken zodoende er verslaafd aan. Ik vind het stinken en zou er ook nooit aan beginnen, veel te duur en de meeste beginnen omdat ze dan iets in hun handen hebben, ze het stoer vinden en omdat iedereen het doet, pure meeloperij dus........... |
![]() |
|
![]() |
Lol, ik heb het topic weer eens half gelezen en daarom zal deze post echt nergens op slaan. Ik heb net gedronken en vind mezelf niet echt stoer. Alhoewel ik wel een record bier heb weggewerkt en niks heb gerookt (als je een rokende vrouw zoent, moet je ook niet moeilijk doen als het op sex met een asbak aankomt), voel ik mezelf nog niet echt stoer... Komt dit nog? Ja? Dan drink ikn og ff door... Greetz.. Ik
|
![]() |
|
natuurlijk is dat niet stoer
duhuh kben nu lichtelijk brak en heb gisteravond veel geblowd en geroookt (en dat vind ik niet stoer want nu doet mijun stem het niet meer) maar als je er lol aan hebt moet je ut zelf weten denk ik.. ofzow ![]() agja ik snap het ook eigelijk niet.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Duzzz hoe maaar eens heel snel je bek dicht, vieze slet!! xxxjes Sexywoman. P.s Zoiets zeg je gewoon niet!! Als je er eenmaal aan verslaafd bent, kun je er niet vanaf blijven! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je laat door je reactie zien dat je net als haar zielig bezig ben ....
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Alhoewe deze post misschien erg negatief lijkt... ik maak me er zelf ook "schuldig" aan, ![]() Enne Sexywoman, mutserige kuttekop, er bestaat ook nog zoiets als een BreakOut-forum. Dus gewoon optiefen nu, want we stellen je patserige aanwezigheid niet op prijs. Voor mijn part hou je een vinger-sessie met een paar potten bij jou uit de buurt, of ga je met de buttplugs van je vader hevig te keer, maar val ons niet lastig met je simplistische geneuk.
Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 15:52. |
![]() |
|
![]() |
Ok, ik ga mezelf ff flink voor lul zetten door de waarheid te zeggen
Ik drink omdat ik anders in disco's enzow een saaie lul ben. Ik heb dan nix te melden, maar als ik aangeschoten ben lul ik er op los dat het een lieve lust is. Dat zullen jullie wel zielig vinden, maar ikzeg tenminste waar het op staat. Roken, ikvond het eerst niet zo lekker nee, maar na het eten iz het superb, en tsja, ik vind die 'als je rookt ga je eerder dood' houding beetje pessimistisch. Mensen die kerngezond leven kunnen ook kanker krijgen, en voor hetzelfde geld lig je morgen onder een bus. Daar heb je toch geen invloed op, dus ik doe gewoon lekker waar ikzin in heb in mn leven, alleen blowen doe ik nie, maar daar heb ik duz geen zin in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Yup, als je het leuk vindt om dronken te zijn (mits je niemand lastigvalt) wat is daar dan concreet mis mee? Je hebt je laten verleiden tot een genotsmiddel? So what?! Al ben je je hele leven stoned, dronken en weet ik wat nog mee, als je tevreden bent moet het kunnen, mits je niemand hindert dan he
||
Citaat:
![]()
|
echt dronken worden vink iets belachelijks, dan heb je toch geen lol meer... ik heb niks tegen alcohol, maar ik drink gewoon liever 4x per week 3 drankjes dan 1x 12 (ik heb overdags geen school/werk verplichtingen hoor) en ik drink omdat ik het lekker vind en het me wat losser maakt
over roken, tja daar benk mee begonnen toen ik nog jong en dom was, meeloper dus jah ![]()
|
![]() |
ik drink en rook niet omdat mijn vrienden het stoer vinden ( een paar vriendinnen van mij drinken en roken helemaal niet ). ik ben begonnen uit nieuwsgierigheid en omdat ik het zelf wilde ontdekken zeg maar. Als ik op stap ga drink ik wel altijd maar das meer voor me eigen. dan wordt je lekker los en makkelijk enzo. en ik vind het ook lekker natuurlijk.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben een keer heel erg dronken geweest van de whiskey en fiero. Mijn vriend heeft me in bed moeten leggen en de volgende dag (toen ik weer helemaal nuchter was, althans... een beetje) schaamde ik me tegenover mijn vriend. Hij vond het niet erg, maar toch. Sindsdien ben ik niet meer zo dronken geweest, hoogstens aangeschoten. Dan weet je tenminste nog wat je hebt gedaan de vorige avond... en ik moet zeggen; het bevalt me wel!!
Mijn beste vriendin is een kettingrookster en ik rook niet. Mij maakt het niks uit of mensen wel of niet roken. Ieders eigen keuze toch? Nu met alle examenfeesten wordt er superveel gedronken. Ik drink wel, niet omdat ik dan "losser" wordt, want ik lul sowieso altijd wel tegen iedereen aan, maar gewoon omdat een biertje op zijn tijd best lekker smaakt! ![]() kusje, siets
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
De Kantine |
Vergrijzing onder de scholieren boerenl*l | 64 | 29-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Verhalen & Gedichten |