Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 10:10
leek
leek is offline
Ik vroeg me dus iets af. Waarom willen mensen zo graag dronken zijn bij het uitgaan, en hebben ze er de stoerste verhalen over? Duidt dronkenschap niet aan een gebrek aan zelfbeheersing en wanneer je het alleen als je dronken bent gezellig hebt, dat je nuchter een ontzettend saaie lul bent?

Het zelfde bij roken: waarom begin je met roken? Iedereen weet dat het slecht is, het moeite kost om er mee te stoppen, het handen vol geld kost en de eerste paar altijd vies zijn, dus moet je echt een doel voor ogen hebben zodat je doorgaat met roken. Is roken niet een uiting van meeloop gedrag en een poging tot stoer zijn?
Met andere woorden: waarom begin je?

Graag jullie reacties...
Advertentie
Oud 24-05-2002, 16:33
Verwijderd
de meesten doen het om bij de groep te horen, en dat verklaart ook jou vragen. nieuwsgierigheid kan echter ook een rol spelen
Oud 24-05-2002, 17:44
Locke
Locke is offline
Och in het begin drink en rook je om erbij te horen maar dronken zijn is ook gewoon leuk ? nouja ik vind het zelf wat minder heb liever andre middelen en roken tja tis lekker boeiend dat je er over 40 jaar dood van gaat
Oud 24-05-2002, 19:55
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Citaat:
Locke schreef:
Och in het begin drink en rook je om erbij te horen maar dronken zijn is ook gewoon leuk ? nouja ik vind het zelf wat minder heb liever andre middelen en roken tja tis lekker boeiend dat je er over 40 jaar dood van gaat
Dood ga je toch een keer he, dus wat maakt t uit, kan je beter nu lekker veel plezier maken
Oud 24-05-2002, 21:09
MORTICIA
MORTICIA is offline
Je hebt verschillende mensen met veschillende ideen en opvattingen over genotsmiddelen ..
De ene vind drinken stoer en indrukwekkend en dronken zijn ziet degen als een onderwerp voor "stoere mannen gesprekken" .., "jah man ik was zooo zat gisteren avond dat ik in mijn buurman's brievebus ging zeiken ... " ..
" zoo ik kneep in Anita'a reet gisteren avond in de disco " .. walgelijk gewoon
en je hebt mensen die drinken voor de gezelligheid bij het uitgaan ...
en je hebt mensen die hun probleemen weg drinken.. (zeer dom)

over roken .. jah ik denk dat iedereen daar mee begint uit :
1 nieuwsgierigheid ...en ze ontdekken dat een sigarett best lekker is .....of juist goor ..(en ze doen het nie meer of ze blijven probeeren tot dat ze het lekke gaan vinden of doen alsof ze het lekker vinden )
2 stoer zijn : "oooh kijk wat ben ik stoer met een peuk in mijn bek en ik rook niet eens over mijn longen (zonde van je geld ..) maar jah .. als het maar indruk maakt ...
3 jah de rest doet heht duzzz waarom zou ik het niet doen ...straks vinden ze me stom ofzo ....

jah en zulke situaties leiden tot verslaving .. ook weet iedereen voordat ze er mee beginnen dat roken slecht voor je is ..
Oud 25-05-2002, 16:57
Locke
Locke is offline
Citaat:
liefkleinmeisjuh schreef:

Dood ga je toch een keer he, dus wat maakt t uit, kan je beter nu lekker veel plezier maken
Zo moet je dus NIET denken over drugs ..
Oud 25-05-2002, 18:06
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ik kom wat losser door wat te drinken, en daar doe ik het grotendeels voor, ook wel omdat een biertje wel lekker is

roken vind ik stress verlagend, dat is ook een belangrijke reden dat ik het doe, en na het eten bijvoorbeeld, is roken heel erg lekker
Oud 25-05-2002, 18:08
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
leek schreef:
blabla....en de eerste paar keer altijd vies zijn...blabla
Graag jullie reacties...
hier ben ik het dus niet mee eens he..ik bedoel... ik ken genoeg mensen die het absoluut niet vies vonden om te roken in hetbegin *inc me* duzz.. geen conclusies trekken die je eigenlijk niet kan trekke...
Oud 25-05-2002, 18:12
musc
musc is offline
Citaat:
Locke schreef:

Zo moet je dus NIET denken over drugs ..
Wil jij dan misschien dood ofzo omdat hoe jij het nu zegt moedig je precies mensen aan ik vind dit ongehoord en geef locke gelijk ach ja locke fan van ff?
Oud 26-05-2002, 11:01
Mistery X
Mistery X is offline
ik was altijd heeel erg tegen roken..zat er ook altijd midden in...m'n pa, broer en zus rookten...en m'n ma had gerookt...maar ik stikte er bijna altijd in.... maja...na een tijdje ben ik 't gaan proberen..want ik ben zo iemand die alles wel een keer wil proberen..maar....ik vond't lekker!!duz...kon d'r ni meer afblijven. tis gewoon lekker als je ff heel druk bezig bent geweest of't druk hebt....gewoon ff een daampie en das dan zoooooooo fucking relaxt gewoon!
en wat 't drinken betreft....tis gewoon lekker om je soms ff helemaal te laten gaan....ik kom ook lekker los ervan...niet dat ik zonder een saaie doos ben ofzo...en op z'n tijd is een biertje niet verkeerd!
maar goed....'t ging mij er niet om om stoer te zijn etc....of om er bij te horen want ik heb altijd goeie vrienden om me heen gehad...m'n beste kameraad rookt niet en die waardeer ik eigenlijk nog meer dan de rest op dat gebied....
maar goed.
mazzelzzz
Oud 27-05-2002, 18:39
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
dronken is gewoon stoer ja, vooral als je op de grond ligt en niet meer op kan staan, compleet hilarisch. Verschrikkelijk.

Roken is gewoon een teken van domheid, je begint eraan omdat je het er leuk uit vind zien en je weet dat je er verrot en verslaafd door raakt. Een teken van domheid dus. Dit geldt niet voor jongetjes van 11/12 die roken. Dat is gewoon WEL stoer, als klein manneke wordt je dan echt raar aangekeken en wordt je gezien als ........ vul maar in.
Oud 02-06-2002, 18:37
psygnosos
psygnosos is offline
Wat is dit nou voor gezeik dat roken en teken van domheid is??
t is gewoon lekker en als je echt wilt stoppen (en dan bedoel ik ook echt goed stoppen) lukt het je wel. En over dat t veel geld kost, de helft is ongeveer belasting, maar daar hoor je nooit iemand over zeiken, maar jah...dat zal wel aan mij liggen
Oud 03-06-2002, 06:48
Günther
Günther is offline
Citaat:
leek schreef:
Ik vroeg me dus iets af. Waarom willen mensen zo graag dronken zijn bij het uitgaan, en hebben ze er de stoerste verhalen over? Duidt dronkenschap niet aan een gebrek aan zelfbeheersing en wanneer je het alleen als je dronken bent gezellig hebt, dat je nuchter een ontzettend saaie lul bent?

Het zelfde bij roken: waarom begin je met roken? Iedereen weet dat het slecht is, het moeite kost om er mee te stoppen, het handen vol geld kost en de eerste paar altijd vies zijn, dus moet je echt een doel voor ogen hebben zodat je doorgaat met roken. Is roken niet een uiting van meeloop gedrag en een poging tot stoer zijn?
Met andere woorden: waarom begin je?

Graag jullie reacties...
ik ben het helemaal met je eens!! ik rook niet vind ik onzin (ik blow wel, omdat dat effect heeft en niet voor anderen) en ik dronk al heel weinig en ben sinds kort helemaal gestopt met alcohol drinken.
Oud 03-06-2002, 10:17
leek
leek is offline
Citaat:
psygnosos schreef:
Wat is dit nou voor gezeik dat roken en teken van domheid is??
t is gewoon lekker en als je echt wilt stoppen (en dan bedoel ik ook echt goed stoppen) lukt het je wel. En over dat t veel geld kost, de helft is ongeveer belasting, maar daar hoor je nooit iemand over zeiken, maar jah...dat zal wel aan mij liggen
Wanneer je eenmaal een verslaafde bent is het lekker ja. Maar waarom begin je er in eerste instantie mee? Daar gaat het om.
Dat de helft belasting is vind ik redelijk. Door hoge prijzen proberen ze mensen ervan te weerhouden de zelfde stap te maken als jij. Desondanks spaar je nog steeds veel geld uit als je stopt, of de helft nou belasting is of niet....
Oud 03-06-2002, 19:13
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
leek schreef:

Wanneer je eenmaal een verslaafde bent is het lekker ja. Maar waarom begin je er in eerste instantie mee? Daar gaat het om.
Dat de helft belasting is vind ik redelijk. Door hoge prijzen proberen ze mensen ervan te weerhouden de zelfde stap te maken als jij. Desondanks spaar je nog steeds veel geld uit als je stopt, of de helft nou belasting is of niet....
en jij denkt nou echt dat dat helpt om zo mensen te weerhouden van beginnen met roken? maagoed... dat je als roker veel geld uit geeft is je eigen zaak als je daar geen probleem mee hebt..
ennuhh ff voor de duidelijkheid.. mijn eerste hijs was OOK lekker...en NIET om stoer te doen... en ik denk niet dat ik de enige ben.. but who cares..

CheerZ..
Oud 04-06-2002, 08:17
leek
leek is offline
Citaat:
blackfairy schreef:

en jij denkt nou echt dat dat helpt om zo mensen te weerhouden van beginnen met roken? maagoed... dat je als roker veel geld uit geeft is je eigen zaak als je daar geen probleem mee hebt..
ennuhh ff voor de duidelijkheid.. mijn eerste hijs was OOK lekker...en NIET om stoer te doen... en ik denk niet dat ik de enige ben.. but who cares..

CheerZ..
Ik denk dat een hoge prijs zeker helpt tegen pubers die willen beginnen. Mijn punt was alleen waarom begin je ermee? Je weet de vele nadelen. Wegen die op tegen de "voordelen"? Heb ik nog steeds geen antwoord op gehad.
Oud 04-06-2002, 20:46
Natalia
Natalia is offline
Roken en drinken is voor loosers!
Zo simpel als wat.
Oud 04-06-2002, 21:01
Griller
Griller is offline
Citaat:
Natalia schreef:
Zo simpel als wat.
verkeerde forum daarvoor ... ga toch naar onzin ofzow. Of zeg es waarom je dat vind!
Oud 04-06-2002, 21:03
Natalia
Natalia is offline
Het is pure meeloperij en je gelooft wel dat je je beter kan concentreren enzo door een sigaret, maar eigenlijk is het niet waar...
Iedereen die rookt of zwaar drinkt heeft geen karakter. Je moet karakter hebben om te zeggen dat je het niet wilt.
Ik rook en drink niet, ben zeker en vast geen seut en vind het maar heel zielig om anderen te zien paffen.
Oud 04-06-2002, 22:24
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Natalia schreef:
Het is pure meeloperij en je gelooft wel dat je je beter kan concentreren enzo door een sigaret, maar eigenlijk is het niet waar...
Iedereen die rookt of zwaar drinkt heeft geen karakter. Je moet karakter hebben om te zeggen dat je het niet wilt.
Ik rook en drink niet, ben zeker en vast geen seut en vind het maar heel zielig om anderen te zien paffen.
ik bemerk een grote stoot naiiviteit hier.. ik vind d at je nou wel heeel erg weinig karakter hebt als je je medemens niet in hun waarde laat. dit is dus echt totale onzin wat jij uitkraamt... jij beoordeelt mensen dus op of ze roken en/of drinken... ah well.. it's said to be a simple soul as that....

nothing personal btw...
Oud 04-06-2002, 22:26
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
leek schreef:

Ik denk dat een hoge prijs zeker helpt tegen pubers die willen beginnen. Mijn punt was alleen waarom begin je ermee? Je weet de vele nadelen. Wegen die op tegen de "voordelen"? Heb ik nog steeds geen antwoord op gehad.

ik denk ..als echte 'diehard meeloper' kan t je geen ruk schelen hoeveel je moet dokke om erbij te horen... denkt ik dan...
en verders wrom je ermee begint.. in mijn geval was het gwoon pure nieuwsgierigheid...
Oud 04-06-2002, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Natalia schreef:
Dit vind ik behoorlijk kortzichtig.

Toegegeven, er zullenb best veel mensen zijn die roken/drinken om erbij te horen, maar om dan maar iedere roker/drinker over een kam te scheren is zwaar overdreven.

En wat heeft karakter met roken/drinken te maken? Dan kan ik net zo goed zeggen dat jij geen karakter hebt doordat je zo minachtend tegen rokers/drinkers aankijkt...Pure onzin dus.

Overigens rook ik zelf niet, drinken wel, maar heb ik geen lage dunk van mensen die het wel doen. In mijn vriendenkring rookt men niet om 'erbij te horen' (tegenover wie zouden ze zich moeten bewijzen?) maar doen ze het omdat je dat zelf willen. En ik accepteer dat gewoon. Ook zullen zij mij niet als minderwaardig beschouwen omdat ik roken niet lekker vind...
Oud 05-06-2002, 00:11
iNa0H
iNa0H is offline
Als je met ene groep op stap bent, of een filmpje zit te kijken is de sfeer gewoon relaxer als iedereen zich in hogere sferen bevindt, lachen om wat anderen doen, domme opmerkingen, dat is denk ik de reden van mij.
Oud 05-06-2002, 18:22
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
Ik ben nooit niet dronken ik drink mishcien ook wel niet veel.
Ik rook niet !
Soms denk ik van.........ik zou het wel willen doen maar dan alleen om er bij te horen.
Want die mensen zijn zo stoer.

Maar weet je wat het is
Je bent pas stoer als je van sigaretten af kunt blijven!
Oud 05-06-2002, 22:37
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
~*~WiCkEd~*~ schreef:
Je bent pas stoer als je van sigaretten af kunt blijven!
dat vind ik een hele goeie opmerking
Oud 06-06-2002, 12:36
jelles
jelles is offline
Ik drink wel, word ik wat losser van en het word over het algemeen gewoon gezeliger......

Roken doe ik NIET, iedereen van mijn vrienden wel, maar de meeste doen het om erbij tehoren, en raken zodoende er verslaafd aan. Ik vind het stinken en zou er ook nooit aan beginnen, veel te duur en de meeste beginnen omdat ze dan iets in hun handen hebben, ze het stoer vinden en omdat iedereen het doet, pure meeloperij dus...........
Oud 15-06-2002, 02:24
Trust_Is_A_Weakness
Trust_Is_A_Weakness is offline
Lol, ik heb het topic weer eens half gelezen en daarom zal deze post echt nergens op slaan. Ik heb net gedronken en vind mezelf niet echt stoer. Alhoewel ik wel een record bier heb weggewerkt en niks heb gerookt (als je een rokende vrouw zoent, moet je ook niet moeilijk doen als het op sex met een asbak aankomt), voel ik mezelf nog niet echt stoer... Komt dit nog? Ja? Dan drink ikn og ff door... Greetz.. Ik
Oud 15-06-2002, 09:43
PiNoW
PiNoW is offline
natuurlijk is dat niet stoer
duhuh
kben nu lichtelijk brak en heb gisteravond veel geblowd en geroookt (en dat vind ik niet stoer want nu doet mijun stem het niet meer)
maar als je er lol aan hebt moet je ut zelf weten denk ik..
ofzow
agja ik snap het ook eigelijk niet..
Oud 15-06-2002, 10:52
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Citaat:
Natalia schreef:
Zo simpel als wat.
Dat slaat HELEMAAL NERGENS op, jij bent gewoon een zielig persoon!!
Duzzz hoe maaar eens heel snel je bek dicht, vieze slet!!

xxxjes Sexywoman.

P.s Zoiets zeg je gewoon niet!!
Als je er eenmaal aan verslaafd bent, kun je er niet vanaf blijven!
Oud 15-06-2002, 11:33
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
Dat slaat HELEMAAL NERGENS op, jij bent gewoon een zielig persoon!!
Duzzz hoe maaar eens heel snel je bek dicht, vieze slet!!

xxxjes Sexywoman.

P.s Zoiets zeg je gewoon niet!!
Als je er eenmaal aan verslaafd bent, kun je er niet vanaf blijven!

je laat door je reactie zien dat je net als haar zielig bezig ben ....
Oud 15-06-2002, 11:52
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:

je laat door je reactie zien dat je net als haar zielig bezig ben ....
hahahahahaha wat leuk, ik lig helemaal dubbel, HOU JE BEK DICHT!! en bemoei je er niet mee!
Oud 15-06-2002, 12:42
Griller
Griller is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
hahahahahaha wat leuk, ik lig helemaal dubbel, HOU JE BEK DICHT!! en bemoei je er niet mee!
Moeilijk he.. als andere mensen gelijk hebben als die verhalen van jou waar zijn kan ik wel begrijpen dat je zo ontzettend dom doet en dat komt omdat je letterlijk al je hersens hebt gesloopt. Jezus je vraagt om dat soort opmerkingen. En waarom zou hij zich er niet mee bemoeien . dit is een openbaar forum waar mensen het dus over dat soort dingen hebben...
Oud 15-06-2002, 14:59
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
Griller schreef:

Moeilijk he.. als andere mensen gelijk hebben als die verhalen van jou waar zijn kan ik wel begrijpen dat je zo ontzettend dom doet en dat komt omdat je letterlijk al je hersens hebt gesloopt. Jezus je vraagt om dat soort opmerkingen. En waarom zou hij zich er niet mee bemoeien . dit is een openbaar forum waar mensen het dus over dat soort dingen hebben...
tjhaaa ....griller je hebt van die mensen die snappen niet precies wat een forum inhoud .....
Oud 15-06-2002, 15:08
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
effe denken .mmhhhh moet ik hier op ingaan ..nee het iz niet de moeite waard ...
Oud 15-06-2002, 15:50
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:

...net als haar zielig bezig ben ....
Roken en drinken is - concreet beschouwd - eigenlijk ook zeer triest en dom. Waarom zou je die twee genotsmiddelen nodig hebben in je leven... kan je het leven niet aan vanuit een nuchter perspectief? Het antwoord is simpel, de mens is van nature een zwak wezen en makkelijk te verleiden door hedonistische verrukkelijkheden (als sigaretten, paddo's, drank etc. etc.)

Alhoewe deze post misschien erg negatief lijkt... ik maak me er zelf ook "schuldig" aan, .

Enne Sexywoman, mutserige kuttekop, er bestaat ook nog zoiets als een BreakOut-forum. Dus gewoon optiefen nu, want we stellen je patserige aanwezigheid niet op prijs. Voor mijn part hou je een vinger-sessie met een paar potten bij jou uit de buurt, of ga je met de buttplugs van je vader hevig te keer, maar val ons niet lastig met je simplistische geneuk.

Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 15:52.
Oud 15-06-2002, 21:17
whizzer
whizzer is offline
Ok, ik ga mezelf ff flink voor lul zetten door de waarheid te zeggen

Ik drink omdat ik anders in disco's enzow een saaie lul ben. Ik heb dan nix te melden, maar als ik aangeschoten ben lul ik er op los dat het een lieve lust is. Dat zullen jullie wel zielig vinden, maar ikzeg tenminste waar het op staat.

Roken, ikvond het eerst niet zo lekker nee, maar na het eten iz het superb, en tsja, ik vind die 'als je rookt ga je eerder dood' houding beetje pessimistisch. Mensen die kerngezond leven kunnen ook kanker krijgen, en voor hetzelfde geld lig je morgen onder een bus. Daar heb je toch geen invloed op, dus ik doe gewoon lekker waar ikzin in heb in mn leven, alleen blowen doe ik nie, maar daar heb ik duz geen zin in
Oud 16-06-2002, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:

Roken en drinken is - concreet beschouwd - eigenlijk ook zeer triest en dom. Waarom zou je die twee genotsmiddelen nodig hebben in je leven... kan je het leven niet aan vanuit een nuchter perspectief? Het antwoord is simpel, de mens is van nature een zwak wezen en makkelijk te verleiden door hedonistische verrukkelijkheden (als sigaretten, paddo's, drank etc. etc.)

Alhoewe deze post misschien erg negatief lijkt... ik maak me er
Sja als dat het leven nou gewoon leuk maakt, dat experimenteren enzo...Wat is er dan verkeerd aan? Sommige mensen genieten mbv genotsmiddelen van het leven, daar is toch niks mis mee?
Oud 16-06-2002, 02:07
whizzer
whizzer is offline
Yup, als je het leuk vindt om dronken te zijn (mits je niemand lastigvalt) wat is daar dan concreet mis mee? Je hebt je laten verleiden tot een genotsmiddel? So what?! Al ben je je hele leven stoned, dronken en weet ik wat nog mee, als je tevreden bent moet het kunnen, mits je niemand hindert dan he
Oud 16-06-2002, 02:08
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
N00dles schreef:

Sja als dat het leven nou gewoon leuk maakt, dat experimenteren enzo...Wat is er dan verkeerd aan? Sommige mensen genieten mbv genotsmiddelen van het leven, daar is toch niks mis mee?
Inderdaad, . Ik bekeek het ook alleen maar even vanuit het ander perspectief.
Oud 18-06-2002, 21:03
miep
miep is offline
Ja en de meesten denken er ook zo over op het forum hiero, zielige mensjes bestaan er..
Oud 18-06-2002, 22:32
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
miep schreef:
Ja en de meesten denken er ook zo over op het forum hiero, zielige mensjes bestaan er..
/ignore
Oud 18-06-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
Argumenten?
Oud 19-06-2002, 03:17
Roxy
Roxy is offline
echt dronken worden vink iets belachelijks, dan heb je toch geen lol meer... ik heb niks tegen alcohol, maar ik drink gewoon liever 4x per week 3 drankjes dan 1x 12 (ik heb overdags geen school/werk verplichtingen hoor) en ik drink omdat ik het lekker vind en het me wat losser maakt

over roken, tja daar benk mee begonnen toen ik nog jong en dom was, meeloper dus jah maar ik heb altijd het idee gehad van als ik nie verslaafd word dan ist nie zo rampzalig... ik rook pas 2 jaar ofzow echt en ik heb altijd ´tussenstops´gehouden, momenteel zit ik oowk in zown stop en ik heb nou in een week 2 sigaretjes op dus nou jah ik kan oowk best helemaal zonder een tijdje, maar ik vind het op sommige momenten uiterst fijn en lekker dus ik ben van plan nou wel wat te minderen maar helemaal stoppen ziek mezelf nie doen...
Oud 19-06-2002, 11:52
Griller
Griller is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:

tjhaaa ....griller je hebt van die mensen die snappen niet precies wat een forum inhoud .....
naja ik erger mij al best een tijdje aan dat mens ....
Oud 19-06-2002, 13:04
Built to last
Built to last is offline
Ik drink alcohol omdat ik dat lekker vind en roken idem. ik heb die tijd van zuipen tot je neervalt en weer opstaan en weer zuipen etc wel gehad
Oud 19-06-2002, 13:42
Griller
Griller is offline
Citaat:
Built to last schreef:
Ik drink alcohol omdat ik dat lekker vind en roken idem. ik heb die tijd van zuipen tot je neervalt en weer opstaan en weer zuipen etc wel gehad

/sarcasmemode
WOW jij rookt ...... roken is dom........ /sarcasme off
Oud 19-06-2002, 14:42
makita
makita is offline
ik drink en rook niet omdat mijn vrienden het stoer vinden ( een paar vriendinnen van mij drinken en roken helemaal niet ). ik ben begonnen uit nieuwsgierigheid en omdat ik het zelf wilde ontdekken zeg maar. Als ik op stap ga drink ik wel altijd maar das meer voor me eigen. dan wordt je lekker los en makkelijk enzo. en ik vind het ook lekker natuurlijk.
Oud 19-06-2002, 17:13
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
Griller schreef:

naja ik erger mij al best een tijdje aan dat mens ....
ikke ook ..
xxxjes MORTICIA
Oud 19-06-2002, 20:55
kleinesiets
kleinesiets is offline
ik ben een keer heel erg dronken geweest van de whiskey en fiero. Mijn vriend heeft me in bed moeten leggen en de volgende dag (toen ik weer helemaal nuchter was, althans... een beetje) schaamde ik me tegenover mijn vriend. Hij vond het niet erg, maar toch. Sindsdien ben ik niet meer zo dronken geweest, hoogstens aangeschoten. Dan weet je tenminste nog wat je hebt gedaan de vorige avond... en ik moet zeggen; het bevalt me wel!!
Mijn beste vriendin is een kettingrookster en ik rook niet. Mij maakt het niks uit of mensen wel of niet roken. Ieders eigen keuze toch?
Nu met alle examenfeesten wordt er superveel gedronken. Ik drink wel, niet omdat ik dan "losser" wordt, want ik lul sowieso altijd wel tegen iedereen aan, maar gewoon omdat een biertje op zijn tijd best lekker smaakt!
kusje, siets
Oud 26-06-2002, 19:13
purplerose
purplerose is offline
Nou kijk bij roken weet ik het niet maar als je drinkt is et gewoon grappig want dan ga je veel meer lachen en dan kom je gewoon los.... en hte is ook leuk voor de andere want je gaat soms ook heel lomp doen en das lachwekkend nou meestal dan he
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten